۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
۲۰ هزار و ۴۲ پرونده در قزوین تسهیلات کرونا دریافت کردند
معاون اشتغال اداره کل تعاون قزوین:

۲۰ هزار و ۴۲ پرونده در قزوین تسهیلات کرونا دریافت کردند

قزوین- معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: از سال گذشته تاکنون ۲۰ هزار و ۴۲ فقره پرونده در استان بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونا دریافت کرده اند.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، وحید انتظاری در این باره اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون ۲۰ هزار و ۴۲ فقره پرونده بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونا دریافت کرده اند.
وی افزود: این میزان تسهیلات برای اشتغال ۲۷ هزار و ۸۷۳ نفر از سوی بانک های عامل استان پرداخت شده است.

انتظاری با اشاره به بانک هایی که بیشترین پرداختی را در استان داشته اند، افزود:بانک ملت به سه هزار و ۷۲۹ پرونده، ۴۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، بانک ملی به پنج هزار و ۳۱۹ پرونده ۴۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون، بانک تجارت به سه هزار و ۶۳۵ پرونده ۳۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، بانک سپه به سه هزار و ۲۸۵ پرونده ۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون و بانک صادرات به هزار و ۹۸۹ پرونده ۲۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده و به ترتیب بیشترین میزان پرداختی را به نام خود ثبت کرده اند.

وی با اشاره به آمار پرداختی سایر بانک های استان قزوین، گفت: بانک اقتصاد نوین به ۱۵۶ فقره پرونده دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، بانک انصار به ۳۴۲ پرونده دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، بانک آینده به ۲۰۲ پرونده، چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون، بانک پارسیان به ۱۵۷ فقره پرونده یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون، بانک پاسارگاد به ۱۰۰ فقره پرونده یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون، بانک رفاه به ۷۸ پرونده چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون، بانک سینا به ۲۶۴ فقره پرونده دو میلیارد و ۷۰۰ و بانک شهر به ۵۸۴ پرونده ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کردند.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: پرداخت تسهیلات به پرونده‌هایی که سال گذشته روند ثبت نام آنها در سامانه کارا انجام شده است، همچنان در بانک های عامل استان ادامه دارد.

انتظاری اضافه کرد: ثبت نام برای دریافت تسهیلات کرونا در سامانه کارا تا ۱۵ اسفندماه سال گذشته مهلت داشت و بانک های عامل نیز پرداخت تسهیلات را از آن تاریخ، به سال جاری موکول کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به تداوم وضعیت تعطیلی مشاغل و اصناف استان براثر شیوع کرونا در صورت اعلام منابع جدید برای پرداخت تسهیلات اطلاع رسانی می شود.

کد خبر: ۸۵٬۰۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha