۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
شناسایی ۱۳۰ مشترک برق مشکوک به استخراج ارز دیجیتال در همدان
مدیرعامل شرکت برق همدان خبر داد:

شناسایی ۱۳۰ مشترک برق مشکوک به استخراج ارز دیجیتال در همدان

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز ۱۰ منطقه در همدان و نهاوند خبر داد و افزود: در این اقدام ۱۳۰ مشترک مشکوک به استخراج ارز دیجیتال شناسایی شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی با اشاره به اجرای اولین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با محوریت عبور از پیک تابستان اظهار کرد: این مانور با محوریت تعدیل روشنایی معابر با آرایش یک در میان و ایجاد نقاط مانور و انجام تعمیرات شبکه فشار متوسط و رفع اتصالات سست انجام می‌شود.

وی با تأکید بر شناسایی و جمع‌آوری دستگاه‌های رمز ارز و برق‌های غیرمجاز در این مانور افزود: بازآرایی و تعدیل بار فیدرهای فشار متوسط و فشار ضعیف و مکاتبه با ادارات راه و ترابری برای کاهش بار در روشنایی بین شهری نیز از دیگر محورهای اجرای مانور است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: اولین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با هدف مدیریت عبور از پیک بار سال ۱۴۰۰، افزایش قابلیت اطمینان و مدیریت نقدینگی و هدفمند کردن هزینه‌ها و اعتبارات برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در این مانور ۹۰ اکیپ عملیاتی با ۲۱۴ نفر و ۱۰۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین حضور دارند.

جمشیدی با اشاره به حجم کار اجرایی در این مانور سراسری گفت: در حوزه کاهش مصرف روشنایی معابر، بازدید و جلب همکاری یک هزار و ۹۶ مشترک تجاری به منظور مدیریت مصرف انرژی، تعدیل روشنایی ۸۶۰ دستگاه چراغ معابر با میانگین مصرف ۱۳۴ وات و تعدیل روشنایی پارک‌ها و میادین به تعداد ۴۹۱ دستگاه چراغ با میانگین مصرف ۲۱۰ وات، در مجموع با برآورد انرژی ۶۱۲ کیلووات ساعت انجام می‌شود.

وی در ادامه از شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز ۱۰ منطقه در محدوده شهرستانهای همدان و نهاوند خبر داد و افزود: بررسی روند مصرف تمام مشترکین و شناسایی تعداد ۱۳۰ مورد مشترک مشکوک به استخراج ارز دیجیتال و برنامه‌ریزی به منظور سرکشی، کنترل و بازرسی آنها نیز از دیگر اقدامات است.

کد خبر: ۸۴٬۹۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha