۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
افزایش مصرف برق در حوزه صنعت اردبیل امیدبخش است
مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل:

افزایش مصرف برق در حوزه صنعت اردبیل امیدبخش است

اردبیل- مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل گفت: افزایش مصرف برق در بخش صنعت استان که گامی در مسیر تحول و توسعه است، امیدبخش به نظر می رسد.

حسین قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: ما هر چند برخی محدودیت ها را برای واحدهای صنعتی در مصارف برق تابستان و فصل گرم سال پیش بینی کردیم اما از اینکه سال به سال مصرف برق صنعتی استان افزایش می یابد، خوشحال هستیم و این نویدبخش ایجاد فرصت های اشتغال جدید و افزایش تولید است.

وی به اقدام فراگیر متعدد شرکت توزیع برق استان برای رسیدن به مصرف بهینه برق در ماه های پیش رو اشاره کرد و گفت: اولین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با کمک و همراهی اکیپ های شرکت توزیع برق استان در مناطق مختلف آغاز شد تا با همفکری ۱۰۵ نفر از کارشناسان و تیم های مجرب شرکت توزیع برق ارتقا ایمنی و کاهش تلفات برق اتفاق بیفتد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل هدف از اجرای طرح ها و مانورهای شرکت توزیع برق را در سالجاری کمک به افزایش ایمنی، بهبود مصرف سرانه برق و اصلاح شبکه های توزیع معیوب اعلام کرد و افزود: در محورهای مواصلاتی مختلف و حتی در داخل شهر به صورت مکرر با حضور اکیپ های شرکت توزیع برق تعمیرات، اصلاح و بهسازی انجام می شود تا فرآیند مناسبی را در مصرف برق شاهد باشیم.

قدیمی به اقدامات انجام شده در مانور اصلاح، بهینه سازی و بهبود روش های مصرف برق در قالب شبکه ها و کاهش تلفات را یادآور شد و خاطر نشان کرد: برای حفظ آمادگی همکاران در مقابله با بحران ها این اقدامات فراگیر بسیار موثر و راهگشا خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در کنار تعدیل روشنایی ها، سعی و تلاشمان بر این است تا با جمع آوری برق های غیرمجاز جلوی فعالیت دستگاه های رمز ارز را بگیریم تا در این شرایط حساس از مصرف بی رویه برق جلوگیری شود.

قدیمی بیان کرد: ما در برخی از نقاط شهر با ضعف ولتاژ و همچنین خاموشی های مقطعی برق روبه رو بودیم که سعی شد در بسیاری از مناطق اردبیل به ویژه شهرک سینا با تعدیل فیدرها اعم از فشار ضعیف و متوسط به اصلاح فرآیندها کمک کرده و جلوی خاموشی ها و قطعی های احتمالی را بگیریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل اضافه کرد: امیدواریم با همکاری صاحبان صنعت و مصارف خانگی، اداری و عمومی از اتلاف انرژی جلوگیری شده و تابستان بدون خاموشی را سپری کنیم.

کد خبر: ۸۴٬۹۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha