۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶
انعقاد ۶۰ قرارداد عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان
مدیرعامل شرکت شهرک‌های سمنان خبر داد:

انعقاد ۶۰ قرارداد عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان

سمنان- آل بویه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان گفت: ۶۰ قرارداد عمرانی برای انجام امور مختلف و به‌منظور تجهیز و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در سال ۹۹ منعقد شد.

حسن آل بویه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۶۰ قرارداد عمرانی برای انجام امور مختلف و بمنظور تجهیز و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در سال ۹۹ منعقد شد، تاکید کرد:  ارزش این تعداد قرارداد عمرانی بالغ بر یک‌هزار و ۸۹ میلیارد ریال از محل منابع ملی، طرح‌های عمرانی و داخلی شرکت بوده است.

وی بیان کرد: اجرای پروژه عمرانی در راستای تکمیل و توسعه زیرساخت‌ها و براساس طراحی مناسب، برآورد هزینه و تخصیص اعتبار لازم انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: رسالت این شرکت اجرای زیرساخت لازم جهت استقرار واحدهای تولیدی و بسترسازی مناسب در بخش تولید و صنعت است.

آل‌بویه تصریح کرد: اجرای دیوار سنگی هدایت سیلاب، شبکه روشنایی، جدول، زیرسازی و آسفالت معابر، تهیه اجناس و اجرای شبکه فیبر نوری، شبکه فاضلاب، شبکه آبیاری قطره‌ای،  شبکه ۲۰ کیلو ولت و روشنایی، شبکه گاز و ... از جمله قراردادهای طرح‌های عمرانی است که سال ۹۹ منعقد شد.

وی گفت: مراحل اجرا ۲۳ طرح عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان سال ۹۹ به پایان رسید و برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۲۵۲ میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال هزینه شد.

کد خبر: ۸۴٬۹۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha