۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
تجهیز حداکثری به مواد ضدعفونی‌کننده در شرکت ملی حفاری

تجهیز حداکثری به مواد ضدعفونی‌کننده در شرکت ملی حفاری

اماکن اداری، عملیاتی، کارگاهی، اردوگاه‌ها و دستگاه‌های حفاری به‌منظور افزایش سطح مراقبت‌های بهداشت فردی و عمومی کارکنان ستادی و عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران، به تجهیزات ضدعفونی کننده مجهز شد.

به گزارش بازار به نقل از شانا، علیرضا بهادر، سرپرست اداره خدمات غذایی و اردوگاهی مدیریت خدمات این شرکت گفت: تاکنون ۵۰۰ مخزن و مواد ضدعفونی‌کننده به همراه شیرآلات آن خریداری و در ورودی دستگاه‌های حفاری، اردوگاه‌ها، سالن‌های غذاخوری و آشپزخانه‌ها در مناطق عملیاتی نصب شده است.  

وی اظهار کرد: آموزش کارکنان خدمات غذایی و اردوگاهی و انجام بخشی از امور اداری این اداره به‌صورت دورکاری در فضای اداری از اقدام‌های دیگری است که به‌منظور مقابله با این ویروس انجام می‌شود.

سرپرست اداره خدمات غذایی و اردوگاهی مدیریت خدمات شرکت ملی حفاری ایران گفت: همچنین موارد بهداشتی در بسته‌بندی مواد غذایی و نیز انتقال آن به اردوگاه‌های دکل‌ها به‌طور کامل رعایت می‌شود.

بهادر تصریح کرد: شرکت ملی حفاری ایران با توجه به ماهیت کار و گستردگی مناطق عملیاتی، همه سعی و کوشش خود را در اجرای کامل و جامع دستورعمل‌ها و راهکارهای ارائه‌شده از سوی شرکت ملی نفت ایران، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و فوریت پزشکی شرکت در پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری عفونی کرونا ویروس به‌کار گرفته است.

کد خبر: ۸٬۴۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha