۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
فعالیت برخی مشاغل گروه یک در همدان یک روز درمیان می شود
فرماندار همدان:

فعالیت برخی مشاغل گروه یک در همدان یک روز درمیان می شود

همدان - فرماندار شهرستان همدان گفت: فعالیت برخی مشاغل گروه یک از روز شنبه چهارم اردیبهشت ماه تا اطلاع ثانوی در شهر همدان یک روز در میان می شود.

محمد علی محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه فعالیت محدودیت های مشاغل ضروری در شهر همدان تشدید می شود، افزود: با توجه به شیوع گسترده بیماری و مخاطرات بسیار جدی ناچار به تشدید برخی محدودیتهای طرح هوشمند مدیریت کرونا هستیم.

وی اضافه کرد: بر این اساس از روز شنبه چهارم اردیبهشت ماه تا اطلاع ثانوی برخی از مشاغل گروه یک به صورت زوج و فرد مجاز به فعالیت هستند.

محمدی عنوان کرد: تیم های بازرسی اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اماکن انتظامی، مرکز بهداشت و ستاد صیانت نظارت لازم را در این خصوص اعمال خواهند کرد.

فرماندار همدان افزود: بازار سر گذر یکی از مناطق پر ازدحام و خطرناک شهر همدان است که انتظار داریم ضمن توجه واحدهای صنفی به پروتکلهای بهداشتی، شهروندان نیز حتی المکان حضور کمتری در اینگونه اماکن پرخطر داشته باشند.

وی در توضیح مشاغل گروه یک که از روز  شنبه تا اطلاع ثانوی به صورت زوج و فرد مجاز به فعالیت هستند، گفت: مراکز تهیه، تولید و طبخ مواد غذایی و خوراکی آماده و صرفا بیرون بر شامل تمام گروه های غذایی سرد، گرم، آشامیدنی،بستنی و آبمیوه، خشکبار، شیرینی و مشاغل مشابه در این طرح گنجانده می شود.

محمدی شرکتهای خدمات اینترنتی اعم از تامین کنندگان اینترنت، فروشگاههای اینترنتی و شرکتهای خدماتی مبتنی بر اینترنت، تعمیرگاه های انواع خودرو، لوازم خانگی، الکتریکی، الکترونیکی، کامپیوتر و تاسیساتی را نیز در این گروه ذکر کرد و گفت: خدمات فنی و کارواش، فروشگاههای انواع قطعات، لوازم یدکی، الکتریکی، الکترونیکی، صیادی، کشاورزی و تاسیساتی و سایر ملزومات مورد نیاز تولید و فروشگاه های انواع مصالح ساختمانی از قبیل گچ، سیمان، سرامیک، لوله و اتصالات ، محصولات فولادی آهن و آلومینیوم و پاساژهای تخصصی نظیر لاستیک، قطعات یدکی، آهن آلات، کامپیوتر به استثنا پوشاک، کیف و کفش و موبایل نیز شامل این طرح است.

وی گفت: لیتوگراف، تایپ و تکثیر و دفاتر فنی مرتبط، دفاتر آگهی تبلیغاتی، فروشندگان کاغذ و مقوا، خشکشویی ها، مراکز فروش عینک های طبی، فروشگاه های مواد شیمیایی با کاربرد صنعتی و کشاورزی، غذا و ملزومات حیوانات خانگی، ملزومات و تجهیزات دامپزشکی نیز در این طرح گنجانده شده است.

کد خبر: ۸۴٬۸۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha