۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
ایجاد واحد فرآوری و تبدیلی در قطب تولید سیب آذربایجان شرقی
با حمایت صندوق کارآفرینی امید

ایجاد واحد فرآوری و تبدیلی در قطب تولید سیب آذربایجان شرقی

اهر- کریم زاده، مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌شرقی از ایجاد واحد فرآوری و تبدیلی در قطب تولید سیب آذربایجان شرقی خبر داد.

محمد کریم‌زاده در حاشیه حضور خود در شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: آذربایجان‌شرقی دو قطب تولید سیب درختی در شهرستان‌های مراغه و اهر را دارد، هرچند تولیدات باغداران مراغه به خوبی به فروش می‌رسد اما در اهر صنایع تبدیلی وجود ندارد.

وی افزود: ایجاد واحد فرآوری و صنایع تبدیلی سیب درختی در شهرستان اهر با تکمیل زنجیره تولید قابل حل است، از این‌رو صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌شرقی از راه‌اندازی واحد فرآوری و تبدیلی سیب در اهر حمایت می‌کند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که اشتغال کاذب و فصلی هیچ‌گونه مفهومی ندارد، گفت: زمانی تولید قارچ خانگی رواج داشت، ولی با گذشت زمان این فرصت‌ها به دلیل بی‌پشتوانه بودن روبه فراموشی رفت و از طرفی صندوق کارآفرینی امید به دنبال اشتغال پایدار است.

کریم‌زاده بابیان این‌که ایجاد اشتغال پایدار چیزی جدا از فعالیت‌های اقتصادی است، بیان داشت: هر منطقه در آذربایجان‌شرقی پتانسیل‌ها و شرایط خاص خود را دارد و نمی‌توان اهر را با دیگر مناطق مقایسه کرد.

کد خبر: ۸۴٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha