۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
«صبا» ۸ هزار میلیارد سود کسب کرد
از واگذاری های فروردین ماه؛

«صبا» ۸ هزار میلیارد سود کسب کرد

شرکت سرمایه گذاری صبا تامین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود هشت هزار و ۳۴۲ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه گذاری صبا تامین با سرمایه ثبت شده ۱۵ هزار میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری صبا تامین با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۸۹ هزار و ۵۱۴ میلیارد و ۳۱ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۴۰۰ هزار و ۹۱۵ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۲ هزار و ۸۷۶ میلیارد و ۴۲ میلیون ریال به ۸۶ هزار و ۶۳۷ میلیارد و ۹۸۹ میلیون ریال رسید. ارزش شرکت سرمایه گذاری صبا تامین نیز با کاهش ۵۹ هزار و ۶۷۴ میلیارد و ۴۶۹ میلیون ریال معادل ۳۴۱ هزار و ۲۴۰ میلیارد و ۷۲۶ میلیون ریال محاسبه شد.

صبا تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۴ هزار و ۹۲۳ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال به مبلغ ۱۳ هزار و ۲۶۵ میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۸ هزار و ۳۴۲ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه گذاری صبا تامین طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۴۷ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۸۴٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha