۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
حجم معاملات دلار و یورو در بازار متشکل ارز ایران
مدیر ارتباطات بازار متشکل ارزی عنوان کرد

حجم معاملات دلار و یورو در بازار متشکل ارز ایران

گوهررستمی، مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران گفت: حجم معاملات دلار در بازار متشکل ارزی طی سال گذشته معادل ۶۱۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۲ دلار بوده است.

به گزارش بازار، مهدی گوهررستمی افزود: میانگین نرخ دلار از ابتدای فروردین تا پایان اسفند پارسال ۲۳ هزار و ۲۲۰ تومان بوده و در این مدت پایین‌ترین و بالاترین نرخ معامله شده دلار به ترتیب ۱۵ هزار و ۶۷ و ۳۱ هزار و ۷۲۸ تومان بوده است.

گوهررستمی گفت: حجم معاملات یورو در این بازار طی سال گذشته نیز معادل ۸۰ میلیون و ۷۱۶ هزار و ۱۰۰ یورو بوده که میانگین نرخ یورو ۲۷ هزار و ۷۴۹ تومان بوده و پایین‌ترین و بالاترین نرخ معامله شده یورو در بازار متشکل ارزی به ترتیب ۱۶ و ۳۶ هزار و ۹۹۹ تومان بوده است.

وی ادامه داد: حجم معاملات درهم در بازار متشکل ارز ایران در سال۱۳۹۹، ۲۸ هزار درهم بود که میانگین نرخ درهم در این مدت ۷ هزار و ۷۶۹ تومان بوده و پایین‌ترین و بالاترین نرخ معامله شده درهم در این بازار به ترتیب ۶ هزار و ۱۱۱ و ۸ هزار و ۱۶۰ تومان بوده است.

در ادامه مدیر ارتباطات بازار متشکل ارزی نرخ ارز در باره معاملات چهارشنبه گفت: معاملات دلار با نرخ ۲۳ هزار و ۱۵۸ تومان در بازار آغاز و در صرافی‌ها نیز با نرخ ۲۳ هزار و ۱۸۹ تومان معامله شد.

گوهررستمی افزود: بازار روز چهارشنبه یورو را با نرخ ۲۷ هزار و ۸۲۹ تومان آغاز کرد که در سطح صرافی‌ها با یک درصد افزایش معادل ۲۸ هزار و ۱۰۷ تومان معامله شد.

کد خبر: ۸۴٬۸۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha