۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
۱۳۸ نفر از کارکنان علیصدر از بیمه بیکاری بهره مندند
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر:

۱۳۸ نفر از کارکنان علیصدر از بیمه بیکاری بهره مندند

همدان - مجیدی، مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر بابیان اینکه ۱۳۸ نفر از کارکنان علیصدر از بیمه بیکاری بهره مندند، گفت: با عادی شدن شرایط پرسنل به محل کار خود باز می گردند.

مهدی مجیدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه از سال گذشته و با شیوع بیماری کرونا غار علیصدر به خاطر سلامتی مردم و با مصوبه ستاد کرونا تعطیل شد، گفت: در این مدت ۱۳۸نفر از پرسنل شرکت سیاحتی علیصدر مشمول بیمه بیکاری شده و از مزایای آن بهره مند شدند.

مجیدی بااشاره به حمایت های استاندار همدان و همکاری مدیران سازمان تامین اجتماعی و اداره کار و رفاه اجتماعی استان گفت: تلاش شد در ایام تعطیلی غار علیصدر پرسنل قراردادی مستمری بیکاری دریافت کنند که با عادی شدن شرایط و تصویب ستاد کرونای استان بزودی شاهد بازگشایی غارعلیصدر در منطقه گردشگری علیصدر و بازگشت پرسنل به سرکار خود باشیم.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت:  سال گذشته تخفیف های ویژه ای به بهره برداران مجتمع علیصدر و عباس آباد داده شد تا بخشی از ضرر و زیان خود را جبران کنند.

وی از همراهی و همکاری پرسنل و بهره برداران غار که در شرایط سخت کرونایی که باعث رکود و کاهش شدید درآمد آنان شده بود تقدیر کرد و افزود: غار علیصدر از آبان ۹۹ تعطیل اعلام شده است.

وی گفت: غار علیصدر در روستایی با همین نام و در فاصله ۷۵ کیلومتری شهر همدان، مرکز استان همدان و در شهرستان کبودرآهنگ واقع شده و این غار یکی از غارهای آبی ایران و از معدود غارهای آبی قابل قایقرانی جهان است که با طولانی‌ترین مسیر قایقرانی درون غار در جهان شناخته می‌شود.

کد خبر: ۸۴٬۸۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha