۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
تشکیل پرونده برای ۵۵ واحد نانوایی متخلف در گلستان
معاون سازمان صمت گلستان خبرداد؛

تشکیل پرونده برای ۵۵ واحد نانوایی متخلف در گلستان

گرگان- معاون بازرسی، سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از تشکیل پرونده برای ۵۵ واحد نانوایی متخلف در گلستان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، علی اصغر اصغری اظهار کرد: از ابتدای طرح ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ بیش از ۷۹۷ بازرسی از واحدهای نانوایی در سطح استان انجام شده و ۵۵ پرونده تخلف به ارزش تقریبی ۱۱۹ میلیون ۵۹۰ هزار ریال تشکیل شده است.

علی اصغر اصغری با اشاره به نظارت بر واحدهای نانوایی سطح استان گفت: عرضه نان باکیفیت به مردم مهم‌ترین مطالبه‌ای است که از سوی اقشار مختلف جامعه پیگیری می‌شود، لذا با توجه به حساسیت‌های بهداشتی و نیز نظارت بر عملکرد نانوایی، بازرسی‌ها و برخورد با متخلفان تشدید شده است.

وی ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان قیمت انواع نان روغنی در نانوایی‌های دولتی مرکز استان گلستان دو هزار تومان و در نانوایی‌های آزاد پز دو هزار و ۵۰۰ تومان است که این قیمت‌ها از روز نخست ماه مبارک رمضان اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه وزن چونه نان بربری در نان آزادپز و دولتی پز ۵۰ گرم کاهش می یابد اما قیمت نان تغییر نخواهد کرد.

اصغری گفت: شهرندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب و موارد دیگر مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گزارش دهند.

کد خبر: ۸۴٬۷۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha