۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
پیش بینی درآمدزایی ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی در فارس
رئیس مدیریت و برنامه ریزی فارس خبر داد

پیش بینی درآمدزایی ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی در فارس

شیراز - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس از پیش بینی درآمدزایی ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی فارس برای دولت در سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی مدیریت برنامه ریزی فارس، حسن نوروزی اظهار داشت: بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ دولت سهم ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی برای درآمد زایی استان فارس در نظر گرفته که این رقم نسبت به سال ۹۹ رشد حدود ۲۰ درصدی دارد.

وی یادآور شد: پیش بینی درآمد زایی فارس در سال گذشته ۴۰۵۰ میلیارد تومان بود که تحقق این رقم پس از سال‌ها برای نخستین بار بیش از ۱۰۰ درصد بود و فارس برای کشور درآمد زایی بالغ بر ۴۱۰۰ میلیارد تومانی کرد.

نوروزی با بیان اینکه رقم مذکور براساس لایحه بودجه پیشنهادی دولت مربوط به سال ۱۴۰۰ استخراج شده است، گفت: هنوز مجلس آخرین تغییرات را بر روی بودجه اعمال نکرده و شاید مبلغ مذکور، دچار تغییر و تحول شود.

وی با بیان این که منتظر ابلاغ بودجه سال ۱۴۰۰ هستیم، گفت: تلاش می‌کنیم در جذب درآمدهای استانی و هزینه کرد بودجه پیش بینی شده فارس بهترین شیوه در نظر گرفته و اجرا شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس همچنین در خصوص آخرین وضعیت بودجه سال ۹۹ گفت: پرونده درآمدی بودجه سال ۹۹ فارس بسته شده، اما پرونده بودجه‌های هزینه‌ای و عمرانی فارس هچنان باز است.

 نوروزی گفت: گرچه دیگر قرار نیست رقمی از بودجه عمرانی ملی و استانی به فارس تخصیص پیدا کند، اما همچنان در حال جذب بودجه‌های تخصیصی هستیم و منتظریم تا دستگاه‌های اجرایی سهم خود را از بودجه‌های ملی و استانی جذب کنند.

وی بیان داشت: اعتبارات عمرانی در سطوح ملی و استانی در سال گذشته ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود که موفق به تخصیص ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی اعتبار شدیم.

کد خبر: ۸۴٬۶۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha