۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
رویکردهای حمایت از تولید تاکنون غلط بوده است
رئیس خانه صمت مازندران:

رویکردهای حمایت از تولید تاکنون غلط بوده است

ساری- رضوی، رئیس خانه صنعت مازندران رویکرد حمایت از تولید را غلط دانست و گفت: همه ظرفیت های قانون رفع موانع تولید فعال نشده است.

مجتبی رضوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه رویکرد کنونی برای حمایت از تولید در کشور غلط است، اظهار داشت: به دلیل رویکرد غلط هیچ وقت اهمیت لازم به حوزه تولید در کشور داده نشده است.

وی افزود: از این رو به رغم آنکه سال ها نگرش، حمایت از تولید است اما زیرساخت های لازم برای تغییر این رویکرد ایجاد نشده است و اتفاقات در سال های اخیر براساس تحریم ها نشان می دهد که تولید نقش اساسی در حفظ بنیان اجتماعی و اقتصادی جامعه دارد.

وی تصریح کرد: وقتی تولید وجود دارد به رغم تحریم های کشنده می توان زنده ماند و در بدترین شرایط اقتصادی، تولید توانسته کشور را سرپا نگه دارد و لبه صحنه نبرد با دشمنان در شرایط تحریمی، تولید است.

رضوی با اظهار اینکه اکنون وزارت صمت، وزارت اول و راهبرد کشور باید محسوب شود و وزیرش راننده لوکوتیو جامعه به سمت توسعه باشد، گفت: امسال شرایط اساسی و خطرناک است و باید کمربند تولید را محکم ببندیم.

رئیس خانه صمت مازندران یادآور شد: به رغم مشکلاتی که از نظر زیرساخت ها و تحریم ها وجود دارد، تولید روزهای سختی را پیش رو دارد و باید برای رونق آن مانع زدایی کنیم.

وی اجرای منویات معظم رهبری را برای رفع موانع تولید الزامی دانست و گفت: یکی از مهمترین بسترها قانون رفع موانع تولید بود که منجر به ستادهای تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید شده است.

وی با بیان اینکه همه ظرفیت های قانون رفع موانع تولید فعال نشده است، نگرش های بخشی سازمانی را از جمله موانع ذکر کرد و گفت: تضاد منافع موجود بین سازمان ها و هماهنگ نبودن آنان از جمله مشکلات به شمار می رود.

کد خبر: ۸۴٬۶۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha