۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
شرکت‌های داخلی ساخت قطعات و تجهیزات در مجتمع پارس جنوبی حمایت می‌شوند
مدیر پالایشگاه ششم مجتمع پارس جنوبی:

شرکت‌های داخلی ساخت قطعات و تجهیزات در مجتمع پارس جنوبی حمایت می‌شوند

بوشهر- مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت:شرکت‌های داخلی ساخت قطعات و تجهیزات در مجتمع پارس جنوبی حمایت می‌شوند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد ولی پور اظهار داشت: مجتمع بزرگ گازی کشور و بخصوص پالایشگاه ششم در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نیز حمایت از سازندگان داخلی را در دستور کار داده و توانسته در سال گذشته، بیشترین حمایت را از شرکت‌های ساخت قطعات و تجهیزات داخلی داشته باشد.

وی با بیان این که مجتمع گاز پارس جنوبی اکنون به عنوان بزرگترین تولیدکننده گاز در کشور محسوب می‌شود که در حال حاضر، نزدیک به ۸۰ درصد گاز مورد نیاز بخش های داخلی کشور را تولید می کند، گفت: خوشبختانه با همت و تلاش متخصصان وکارکنان پالایشگاه ششم مجتمع، هسته‌های خودکفایی بسیار خوبی در این پالایشگاه شکل گرفته و در آینده شاهد فعالیت‌های اثربخش و بزرگی خواهیم بود.

ولی‌پور با بیان این که شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت های بسیار خوبی برای آینده مجتمع گاز پارس جنوبی هستند و اهداف توسعه‌ای آنها در سال‌های آینده محقق می‌شود، اضافه کرد: این شرکت‌ها در بخش‌های پیچیده خدمات مهندسی، تعمیرات و ... در سطح مجتمع بخصوص پالایشگاه ششم ایفای نقش می کنند.

کد خبر: ۸۴٬۶۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha