۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
شورولت برای کامارو فراخوان داد

شورولت برای کامارو فراخوان داد

جنرال‌موتورز برای شورولت کامارو از مدل ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ به دلیل پرتاب لوگو نصب شده روی فرمان زمان عملکرد ایربگ، فراخوان داد.

بازار؛ گروه خودرو: شورولت کامارو به دلیل لوگو نصب شده روی فرمان با دردسر مواجه شده است. این موضوع سبب شد که جنرال موتورز در جدیدترین فراخوان خود به مالکان شورولت کامارو اطلاه دهد تا در خصوص ایراد و مشکل احتمالی لوگو یا نشان کامارو نصب شده روی قاب فرمان خودروهایشان به نمایندگی‌های این کمپانی مراجعه کنند.
فراخوان مذکور از سوی جنرال ‌موتورز با کد GM N۲۱۲۳۲۷۲۲۰ ثبت شده به ظاهر چندان پیچیده نبوده و مساله‌ای ساده است، نشان یا لوگو کامارو نصب شده روی قاب وسط فرمان در اثر تصادف و پس از باز شدن ایربگ می‌تواند از محل خود جدا شده و تبدیل به یک گلوله پرنده شود.
سخنگوی جنرال موتورز، عنوان کرد: فقط ۳۰ دستگاه کامارو با این مشکل روبه‌رو شده‌اند هرچند فراخوان احتمالا شامل مدل‌های ساخته شده بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ می‌شود. ظاهرا ایراد ساخت و نصب نامناسب لوگوی پلاستیکی، باعث جدا شدن و پرت شدن آن به صورت راننده به‌هنگام بازشدن ایربگ می‌شود که می‌تواند خطرناک باشد. از سال ۲۰۱۷ تا به امروز بیش از ۲۰۰هزار دستگاه کامارو به فروش رسیده در حالی که نقص فوق تنها در ۳۰ دستگاه خودرو رخ داده است که خود جای تحسین دارد.

کد خبر: ۸۴٬۵۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha