۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
اسپورتیج در یک قدمی بازار
کیا خودروهای جدید عرضه می‌کند

اسپورتیج در یک قدمی بازار

کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ با یک پیشرانه چهارسیلندر با حجم ۲.۵ لیتر و چهره جذاب در یک قدمی عرضه به بازار قرار دارد.

بازار؛ گروه خودرو: از اواخر سال ۲۰۲۰ تصاویر رندر بسیاری از نسل جدید کراس‌اوور محبوب کیا یعنی اسپورتیج منتشر شد. روز گذشته تصاویری با از اسپورتیج ۲۰۲۲ با کاورهای مخصوص مشکی رنگ که روی بدنه نصب شده منتشر شد که با وجود این پوشش استتاری تشخیص چهره جدید اسپورتیج بسیار دشوار است، اما آنچه که در تصاویر رندر آمده بود گرافیک جدید دوگانه چراغ‌های جلو و چند ضلعی بودن جلوپنجره بود که در نسخه تولیدی اسپورتیج سنخیت دارد.

اگرچه کاورهای نصب شده روی بدنه این خودرو منجر به شده تا استایل خودرو، حتی برای تجسم سخت باشد. اما بیشترین تغییرات در ستون C به چشم می‌آید که با زاویه بیشتر مواجه شده و لچکی قسمت عقب خودرو نیز با زاویه بیشتر و فرم جدید طراحی شده است.

جنجالی‌ترین بخش اسپورتیج ۲۰۲۲ گرافیک چراغ‌های عقب است که به فرم مثلثی درآمده و با وجود خط تیز روی در صندوق عقب نمای زیباتری از یک کراس‌اوور جمع‌وجور را به نمایش می‌گذارد. کیاموتورز در حال حاضر اطلاعات دقیقی از اسپورتیج ۲۰۲۲ منتشر نکرده، اما آنچه که مشخص است موتورهای جدید خانواده اسمارت استریم چهارسیلندر ۲.۵ لیتری به صورت استاندارد روی اسپورتیج۲۰۲۲ نصب خواهد شد. انتظار می‌رود اسپورتیج جدید تا اکتبر سال جاری میلادی معرفی شود.

کد خبر: ۸۴٬۵۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha