۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
نانوایی‌های زنجان فقط تا ساعت ۱۹ فعالیت می‌کنند
از امروز انجام خواهد شد؛

نانوایی‌های زنجان فقط تا ساعت ۱۹ فعالیت می‌کنند

زنجان- الماسی، رئیس اتحادیه نانوایان زنجان گفت: نانوایی‌های زنجان فقط تا ساعت ۱۹ فعالیت خواهند کرد تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

کمال الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی حاکم در شهر زنجان و آمار بالای مبتلاشدگان تصمیمات جدیدی در ستاد کرونا اتخاذ شده که یکی از آنها تعطیلی نانوایی‌ها از ساعت ۱۹ است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس از امروز بربری ‌پزها و سنگکی‌های زنجان که تا زمان افطار پخت داشتند، فقط تا ساعت ۱۹ مجاز به پخت هستند.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با اشاره به اینکه شیفت‌بندی نانوایی‌ها در ماه رمضان تغییر کرده است، گفت: پیش از ماه رمضان ۲۰ نانوایی لواش به صورت دو شیفت فعالیت داشتند که در ماه رمضان تعداد آنها به پنج واحد کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: در مقابل این موضوع سهمیه آرد این نانوایی‌ها به بربری‌هایی که طی ماه رمضان فعالیت دارند تزریق شده است که تعداد آنها حدود ۴۵ واحد است.

الماسی با اشاره به اینکه پس از ماه رمضان شیفت‌بندی نانوایی‌ها به روال عادی بازخواهد گشت، گفت: در حال حاضر از لحاظ فعالیت و همچنین پخت نان مورد نیاز مردم زنجان مشکلی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان مشکلی در تامین سهمیه آرد نانوایی‌ها وجود ندارد، تصریح کرد: گندم مورد نیاز یک سال استان ذخیره‌سازی شده و گندم به اندازه کافی در استان وجود دارد و مردم نگران تامین نان مود نیاز خود نباشند.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان ابراز داشت: در استان زنجان یک هزار و ۶۰۳ واحد نانوایی فعالیت دارند که از این تعداد یک هزار و ۷۹ واحد نانوایی‌های یارانه‌ای بوده و ۵۲۴ واحد نیز نیمه یارانه‌ای هستند.

کد خبر: ۸۴٬۵۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha