۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
تائید تقاضای ۶ هزار و ۱۲۱ نفر در فارس برای مسکن ملی
معاون بنیاد مسکن فارس اعلام کرد

تائید تقاضای ۶ هزار و ۱۲۱ نفر در فارس برای مسکن ملی

شیراز- معاون بنیاد مسکن فارس گفت: تاکنون تقاضای ۶ هزار و ۱۲۱ نفر در طرح اقدام ملی تایید نهایی و برای ۴ هزار و ۶۱ نفر در استان فارس زمین مناسب تامین شده است.

به گزارش بازار به نقل از بنیاد مسکن فارس، محمد رسول پروری با بیان اینکه ۲۲ هزار و ۵۳۸ تاکنون در طرح مسکن اقدام ملی در فارس نام‌نویسی کرده‌اند گفت: با بررسی تقاضاهای ثبت شده در این طرح تاکنون تقاضای ۶ هزار و ۱۲۱ نفر به تایید نهایی رسیده است و برای ۴ هزار و ۶۱ تقاضا زمین مناسب تامین شده است.

وی با بیان اینکه تامین زمین مناسب و بدون معارض از جمله اقدامات مهم دولت در حمایت از این طرح است گفت: طرح اقدام ملی در استان فارس و به ویژه در شهرستان‌های جنوبی استان با استقبال کم‌نظیر شهروندان مواجه شد و فارس در این زمینه یک شاخص در سطح کشور به ثبت رساند.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس افزود: ۳ هزار و ۴۹۵ متقاضی دراین طرح واریز وجه داشته‌اند و از میان پروژه‌های موجود سه هزار و ۱۱۴ واحد مسکونی به متقاضیان اختصاص یافته است.

پروری با بیان اینکه بنیاد مسکن موضوع گرفتن پرونده و تامین زیرساخت‌ها را در طرح مسکن اقدام ملی با جدیت دنبال می‌کند، افزود: تا کنون ۲۹۹ پروانه ساخت در طرح اقدام ملی صادر شده و ۲۸۳ واحد کار ساخت را اغاز کرده و در مرحله پی‌کنی هستند، برای ۲۸۳ واحد نیز اسکلت و ریز ساخت به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: بر اساس آمار موجود عملیات اجرایی ۶ هزار و ۱۸۶ واحد مسکن ملی تحت مسئولیت بنیاد مسکن در کشور آغاز شده و به دلیل شروع از نیمه دوم سال، افتتاح آن‌ها تا پایان ۱۴۰۰ به طول می‌انجامد.

پروری اظهار داشت: در پروژه‌هایی که ساخت آن آغاز شده تا کنون ۶ هزار و ۱۸۶ واحد حدود ۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اما پیشرفت عملیاتی آن‌ها بیشتر است.

کد خبر: ۸۴٬۵۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha