۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
واحدهای بازیافت لاستیک خودرو در زنجان حمایت می شوند
در راستای تحقق شعار سال؛

واحدهای بازیافت لاستیک خودرو در زنجان حمایت می شوند

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان گفت: حمایت از واحدهای بازیافت لاستیک خودرو توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان دنبال می شود و در استان تنها یک واحد در این صنعت فعال است.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه برنامه اولویت دار سازمان صنعت،معدن و تجارت استان در سالجاری حمایت از واحدهای بازیافت لاستیک خودرو است،گفت: مقام معظم رهبری در شعار سال سه قوه را ملزم کردند که در سیاست کاری نسبت به صیانت از اشتغال و احیای واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل مدیریت و تلاش لازم را داشته باشند. 

وی اظهار کرد: توجه به احیای واحدهای تعطیل باعث می شود از سرمایه ها بهترین استفاده را داشته باشیم و با کمترین هزینه هم اشتغال خوبی ایجاد کنیم. 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان گفت: یکی از مهمترین شرط های لازم برای احداث واحدهای بازیافت این است که مجوزهای قانونی داشته باشند و در استان تنها یک واحد بازیافت لاستیک به صورت قانونی و دارای مجوز داریم که سال گذشته این مجوز صادر شد ولی مشکل مواد اولیه دارد. 

فغفوری تاکید کرد: این واحد در حال حاضر فعال است و جدید الاحداث بوده و برای تامین لاستیک مستمر خود مشکل داشت و صحبتهایی با شهرداری زنجان و اتحادیه پنجیرگیران استان شده تا ساماندهی لازم انجام خواهد شد تا لاستیم مورد نیاز به این واحد تولیدی تحویل داده شود. 

وی گفت: لاستیک در واحد تولیدی به صورت پودر در آمده و در کف پوش خودرو ها مورد استفاده می گیرد که ارز آوری خوبی را به دنبال دارد و اشتغال استان را هم تثبیت می کند. 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان تصریح کرد: اگر سرمایه گذاری برای صنعت بازیافت لاستیک وارد شود حمایت لازم در خصوص ارائه کارت بازرگانی را خواهیم داشت و حمایت های لازم را می کنیم. 

کد خبر: ۸۴٬۴۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha