۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
علت توقف مصوبه اصلاح دستورالعمل رفع گره معاملاتی
مقام مسئول سازمان بورس مطرح کرد

علت توقف مصوبه اصلاح دستورالعمل رفع گره معاملاتی

اجرای مصوبه اصلاح دستورالعمل رفع گره معاملاتی هیات مدیره سازمان با احترام به نظر فعالان و به منظور رفع دغدغه های سهامداران متوقف شد.

به گزارش بازار، میثم فدایی مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس از علت توقف و اجرای مصوبه اصلاح دستورالعمل رفع گره معاملاتی که از سوی هیأت مدیره سازمان و به منظور رفع دغدغه‌های سهامداران متوقف شد گفت: با توجه به ابراز نگرانی فعالین بازار در خصوص اجرای مصوبه اصلاح دستورالعمل رفع گره معاملاتی؛ هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با احترام به نظر فعالان و به منظور رفع دغدغه ‌های سهامداران اجرای مصوبه مذکور را متوقف کرد.

وی افزود: قبلا اگر در معاملات با اشاره به مصوبات هیات مدیره این سازمان با اشاره به بازنگری دستورالعمل گره معاملاتی گفته بود: مقرر شد بازنگری به‌نحوی باشد که امکان نقدشوندگی افزایش یابد در تغییراتی که صورت گرفت. قبلا مجموع حجم معاملات در ۵ روز کمتر از از ۵ درصد بود در صف گره معاملاتی قرا می گرفت و در جلسه مسئولین دولتی با شبکه های مجازی مصوبه اصلاح دستورالعمل رفع گره معاملاتی که از سوی هیأت مدیره سازمان و به منظور رفع دغدغه‌های سهامداران اجرای مصوبه مذکور را متوقف کرد.

کد خبر: ۸۴٬۴۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha