۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
مازراتی از نسخه هیبریدی شاسی بلند لوانته رونمایی کرد
محصول جدید گروه استلانتیس

مازراتی از نسخه هیبریدی شاسی بلند لوانته رونمایی کرد

مازراتی به عنوان خودروساز برتر استلانتیس به تازگی از نسخه هیبریدی اس یو وی اسپرت لوانته رونمایی کرد.

بازار؛ گروه خودرو: مازراتی، خودروساز برتر گروه استلانتیس روز گذشته از نسخه هیبریدی اس یو وی اسپرت لوانته خود رونمایی کرد که این نخستین شاسی بلند هیبریدی مازراتی است که از تابستان امسال ارائه خواهد شد.

این خودرو همانطور که از اسمش مشخص است، مبتنی بر فناوری هیبریدی خواهد بود که استفاده از سوخت الکتریکی به همراه بهره مندی از موتور سنتی است.

فرانچسکو تونون، مدیر توسعه محصول شرکت خودروسازی مازراتی به تازگی طی یک مصاحبه ویدیویی در خصوص فناوری به کار رفته در شاسی بلند هیبریدی لوانته، گفت: «یک پلت فرم هیبرید پلاگین می توانست وزن زیادی به ماشین اضافه کند و عملکرد خودرو را به خطر بیندازد.»

مازراتی از نسخه هیبریدی شاسی بلند لوانته رونمایی کرد

با این تفاسیر در این خودرو با ترکیب یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری و سیستم هیبریدی ۴۸ ولت، لوانته به حداکثر سرعت بیش از ۲۴۰ کیلومتر در ساعت می رسد.

خودروسازی مازراتی اعلام کرده است که نسخه های هیبریدی یا الکتریکی مدل های جدید خود را ارائه خواهد داد. بر این اساس افق بلند مدت کاری این شرکت خودروسازی بر پایه الکتریکی کردن تمام محصولات تا سال ۲۰۲۵ است.

این خودروساز در حال حاضر نسخه هیبریدی سدان گیبلی خود را ارائه می دهد، از همین رو انتظار می رود اس یو وی جدید گریکال آن که در نیمه دوم سال جاری به صورت هیبریدی نیز در دسترس باشد.

پیش بینی می شود اولین خودروی تمام برقی مازراتی سال آینده با عرضه گرن توریسمو جدید ارائه شود. به دنبال آن نسخه های برنامه ریزی شده نسخه الکتریکی جدید گرن کابریو و ام سی ۲۰ خودرو ارائه خواهد شد.

کد خبر: ۸۴٬۴۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha