۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
واگذاری رایگان سند مالکیت ۲ میلیون مترمربع از اراضی علوی به مردم گیلان
استاندار گیلان مطرح کرد

واگذاری رایگان سند مالکیت ۲ میلیون مترمربع از اراضی علوی به مردم گیلان

رشت- استاندار گیلان گفت: سند بیش از دو میلیون مترمربع از اراضی علوی بنیاد مستضعفان طی هشت سال اخیر به صورت رایگان به مردم واگذار شد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع به واگذاری رایگان هفت هزار و ۹۹ سند املاک اراضی موسوم به علوی و شبه علوی به میزان بالغ بر دو میلیون و ۱۶۴ هزار متر مربع به واجدان شرایط از ابتدای سال ۱۳۹۲ تا زمان حاضر اشاره و اضافه کرد: این اقدام معنوی و ارزشمند، نشان از پیوند ناگسستنی مردم و مجموعه نظام جمهوری اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه انتظاراتی از همه دستگاه های اجرایی و نهادها برای تحقق شعار راهبردی سال ۱۴۰۰ وجود دارد، گفت: براین مبنا شناسایی تمامی ظرفیت ها و چالش های موجود از ابتدای سال در دستور کار قرار گرفت.

استاندار گیلان به دیدار هفته گذشته خود با رئیس بنیاد مستضعفان در جهت استفاده بهینه از ظرفیت املاک و اراضی در اختیار این مجموعه برای اجرای طرح زراعت چوب و نیز فعالیت های تولیدی دیگر اشاره و ابراز امیدواری کرد که اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گیلان، در مسیر افزایش مشارکت در تولید ، تثبیت و توسعه اشتغال استان در سال جاری بیش از گذشته نقش آفرینی داشته باشد.

زارع ارتقاء سطح معیشت و درآمد اقشار نیازمند جامعه را از موضوعات مورد تأکید بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام اسلامی عنوان و هر اقدامی در این راستا را ارزشمند توصیف کرد و افزود: فرمانداری ها، شهرداری ها و دهیاری ها  و همچنین دستگاه های بنیاد مسکن و ثبت اسناد و املاک استان، برای تحقق اهداف تعیین شده در سال جاری همراهی و اهتمام جدی داشته باشند.

کد خبر: ۸۴٬۴۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha