۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
سود «اخابر» کاهشی شد
در صورت مالی تلفیقی؛

سود «اخابر» کاهشی شد

شرکت مخابرات ایران در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ (صورت های مالی تلفیقی)، کاهش ۱۷ درصدی در سود هر سهم و سود خالص و کاهش ۳۷ درصدی در سود عملیاتی داشته است.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت مخابرات ایران با سرمایه ۶۰ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی تلفیقی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت مخابرات ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۲۹ هزار و ۴۸۶ میلیارد و ۸۵۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴۹۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از کاهش ۱۷ درصدی برخوردار است.

همچنین این شرکت سود ناخالص دوره یاد شده را با کاهش ۴۸ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، ۷۸ هزار و ۶۰۴ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال و سود عملیاتی را ۲۶ هزار و ۴۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود اخابر در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۵۹۰ ریال و سود خالص را ۳۵ هزار و ۴۱۷ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین شرکت مخابرات ایران در گزارش سود و زیان خود در دوره یک ساله منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ زیان هر سهم را مبلغ ۲۹۴ ریال و زیان خالص ۱۷ هزار و ۶۶۴ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال اعلام کرده است.

لازم به ذکر است اخابر در دوره یک ساله منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، سود هر سهم را ۴۲۸ ریال و سود خالص را ۲۵ هزار و ۶۵۵ میلیارد و ۳۹ میلیون ریال عنوان کرده است.

کد خبر: ۸۴٬۴۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha