۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
۲۰ هزار شغل جدید در شهرک های صنعتی قزوین ایجاد می‌شود
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی قزوین:

۲۰ هزار شغل جدید در شهرک های صنعتی قزوین ایجاد می‌شود

قزوین-خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: با تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام صنعتی استان ۲۰ هزار شغل جدید در شهرک ها و نواحی صنعتی ایجاد می شود.

حمید رضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در قزوین اظهار داشت: در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین گام‌های ارزشمندی برای پویایی اقتصادی و ایجاد اشتغال برداشته شده است که اثرات آن پس از بهره برداری کامل از این پروژه ها خود را بروز خواهد داد.

وی گفت: با پیش بینی های انجام شده بیش از ۲۰ هزار شغل مستقیم و ۴۰ هزار شغل غیر مستقیم در آینده نزدیک با بهره برداری از این پروژه های نیمه تمام در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین ایجاد می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین بیان کرد: بیش از ۳۰۰ طرح تولیدی و صنعتی امروز در مراحل پایانی کار قرار دارند که با نصب ماشین آلات و بهره برداری از این طرح ها جهشی اساسی در میزان تولید و اشتغال استان قزوین در بخش صنعت ایجاد خواهد شد.

خانپور بیان کرد: بیش از ۵۰ مورد از این طرح های صنعتی امروز در آستانه بهره برداری قرار دارد و به زودی شاهد بهره برداری از این طرح ها خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین بیان کرد: توسعه زیرساخت های لازم برای فعالیت های اقتصادی در شهرک های صنعتی استان قزوین از یک سو و حمایت های دولتی برای تامین نیازهای سرمایه گذاران از سوی دیگر موجب شده است تا سیر سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین افزایش چشمگیر داشته باشد.

خانپور گفت: به طور مثال طی هفت سال گذشته در قزوین بیش از ۱۰ هزار شغل مستقیم به واسطه همین سرمایه گذاری ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ایجاد شده است که این رقم بیش از یک سوم کل شاغلین استان را در بخش صنعت شامل می شود.

کد خبر: ۸۴٬۳۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha