۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
پیش بینی قیمت یورو و دلار در بازارهای جهانی  در هفته پیش‌رو
بازار خبر می دهد؛

پیش بینی قیمت یورو و دلار در بازارهای جهانی در هفته پیش‌رو

پیش بینی می شود بازارهای جهانی حالت خنثی داشته باشند.

بازار؛ گروه بورس: تحلیل ها پیش بینی است که ممکن است عین واقعیت نباشد زیرا ما در تحلیل بر روی عوامل انسانی همچون رویدادهای اثرگذار بر روی اقتصاد هستیم که می توانند دستخوش تغییر نیز شوند.

طلا: این هفته با توجه به این که احتمالا خبرهای خاص فاندامنتال تاثیرگذار بر روی اقتصاد بین الملل شاهد نیستیم و احتمالا هفته آرامی خواهیم داشت احتمال دارد قیمت طلا به محدوده ۱۸۰۰ دلار برسد و انس می تواند در محدوده قیمتی ۱۸۰۴ تا ۱۸۳۰ دلار برسد در غیر این صورت محدوده حمایتی قوی ما ۱۷۲۴ دلار خواهد بود.

یورو: نوسان های یورو در هفته آتی چشمگیر بوده و می تواند سودهای بسیار خوبی را برای شما در این هفته بسازد، تداوم زدن واکسن کرونا در کشورهای حوزه یورو می تواند به رشد این ارز کمک کرده ولی این هفته یک نشست در بانک مرکزی اروپا خواهیم داشت ، پیش بینی این است که در این نشست اتفاق خاصی رخ ندهد با در نظر گرفتن این استثنا یورو توانایی رسیدن به قیمت ۱.۲۰۳۴ و حتی ۱.۲۱۰۰ و ۱.۲۳۳۰ برسد.

دلار آمریکا- ین: برای این جفت ارز حالت نوسانی پیش بینی خواهیم کرد احتمال این که تا روز جمعه این جفت ارز روند نزولی و آرامی داشته باشد بالاست.

نفت: با احتمال مذاکره بین تهران و ریاض می توان پیش بینی کرد نفت در این هفته روند ثبات نسبی را داشته باشد از این رو بازار یکنواخت تا روز جمعه در نظر گرفت. معامله گران دلار کانادا این هفته را می توانند خنثی پیگیری کنند. 

علی حیدری- کارشناس اقتصاد بین الملل

کد خبر: ۸۴٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha