۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۸
لندکروز پوست اندازی می‌کند
تصاویر لو رفته از محصول جدید تویوتا

لندکروز پوست اندازی می‌کند

به تازگی تصاویری از سازمان پتنت ایالات متحده به بیرون درز کرده و منتشر شده که نسل جدید تویوتا لندکروز سری۳۰۰ را با تغییرات عمده نشان می‌دهد.

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی تصاویری از سازمان پتنت ایالات متحده به بیرون درز کرده و منتشر شده است. این تصاویر که نسل جدید تویوتا لندکروز را نشان می‌دهد، در واقع این تصاویر همان نسخه‌ای سری۳۰۰ لندکروز است که استایل بدنه را با تغییرات بسیار مواجه کرده است.
 تصاویر منتشر شده از لندکروز ۳۰۰ نمای جلو و عقب آن بوده که در نمای جلو گرافیک چراغ‌های جلو و عقب به همراه مجموعه کامل سپر، کاپوت و گل‌گیرها و در بخش عقب در، دیفیوزر و سپر مورد تغییرات گسترده توسط طراحان تویوتا قرار گرفته است.

لندکروز پوست اندازی می‌کند


 هرچند که سری۲۰۰ لندکروز به حد موفق بود به لحاظ طراحی بدنه که از سپتامبر سال ۲۰۰۷ تا سال جاری با آن استایل روی خط تولید قرار داشت، بنابراین طراحان تویوتا با نهایت محافظه کاری و تنها تغییراتی در گرافیک چراغ‌های جلو عقب و جزئیات بدنه لندکروز سری۳۰۰ را به جهان معرفی خواهند کرد. همچنین دیگر مطابق خبرهای که پیش‌تر از سوی شرکت خودروسازی تویوتا منتشر شده بود، دیگر خبری از موتور ۸سیلندر برای این بلندقامت ژاپنی نیست و موتور ۶سیلندر چهارلیتری ۱GR-FE زیر کاپوت این اس‌یووی فول‌سایز قلدر تویوتا قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۸۴٬۲۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha