۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
۳۰ اکیپ بر مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی همدان نظارت دارند
مدیرکل دامپزشکی استان همدان:

۳۰ اکیپ بر مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی همدان نظارت دارند

همدان - رسولی، مدیرکل دامپزشکی استان همدان از تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی در همدان خبر داد و گفت: روزانه ۴۱ کارشناس در قالب ۳۰ اکیپ بر این روند نظارت دارند.

محمودرضا رسولی در گفتگو با خبرنگار بازار از تشدید نظارت بر سلامت فرآورده های خام دامی در بازار همدان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح تضمین سلامت و ارتقاء کیفیت بهداشتی محصولات دامی مورد استفاده مردم است.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان اجرای دستورالعمل های سازمان دامپزشکی در خصوص حمل، نگهداری و عرضه بهداشتی محصولات دامی مورد استفاده مردم را ضروری دانست و گفت: خودروهای ویژه حمل فرآورده های خام دامی، کشتارگاه ها و سردخانه های نگهداری فرآورده های خام دامی تحت نظارت قرار دارند.

رسولی به وظیفه دامپزشکی استان همدان در تامین امنیت غذایی از تولید تا مصرف نیز اشاره کرد و افزود: بازرسان این مجموعه به عنوان سربازان عرصه سلامت بر روند تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی از قبیل قصابی ها، مرغ فروشیها، رستوران ها، هتل ها، چلوکبابی ها، سردخانه ها و کارگاههای بسته بندی نظارت و بازرسی دارند.

وی افزود: با توجه به افزایش خرید و مصرف فرآورده های خام دامی مانند گوشت قرمز و سفید و تأمین امنیت غذایی مصرف کنندگان از تولید تا مصرف، برنامه ریزی منسجمی برای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی در استان همدان انجام شده به نحوی که روزانه ۴۱ نفر کارشناس در قالب ۳۰ اکیپ ثابت و سیار در دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر از ساعت ۸ تا ۲۰ بر تولید و عرضه مواد خام دامی نظارت می کنند.

کد خبر: ۸۴٬۲۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha