۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
نقشه راه برای تحقق شعار سال در زنجان تدوین شود
استاندار زنجان:

نقشه راه برای تحقق شعار سال در زنجان تدوین شود

زنجان- استاندار زنجان بر لزوم ضرورت تدوین نقشه راه برای تحقق شعار سال در استان تاکید کرد و گفت: دستور جلسه های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید بر اساس نقشه راه باشد.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در محل استانداری زنجان، بر لزوم تقویت برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان تاکید کرد و گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی مشکل دار در استان شناسایی و در جلسات مطرح شود. 

وی به پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به  قزوین اشاره کرد و اظهار داشت: با تکمیل این پروژه ظرفیت حمل و نقل کالا در این مسیر از ۹ میلیون تن به ۱۸ میلیون تن افزایش می یابد. 

استاندار زنجان گفت: با اتمام این پروژه همچنین جا به جایی مسافر به بیش از یک ساعت کاهش خواهد یافت که این مساله خود در ورود سرمایه گذار به استان بسیار موثر خواهد بود و توسعه اقتصادی و اشتغال را هم به دنبال خواهد داشت. 

حقیقی با بیان اینکه طی سال گذشته گمرک استان زنجان در بین گمرکات رتبه ۱۰ را  از آن خود کرده اسـت، گفت: گمرک استان از جایگاه ۳۲ در سال ۹۷، به رتبه ۱۰ در سال گذشته رسیده است. 

وی  با بیان اینکه طی سال گذشته بیش از ۲۷۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان صادر شده است، ابراز داشت: طی سال گذشته صادرات کالا و ورود موقت در گمرک استان زنجان نسبت به سطح کشور افزایش داشته است. 

استاندار زنجان بر لزوم ضرورت تدوین نقشه راه برای تحقق شعار سال در استان تاکید کرد و گفت: دستور جلسه های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید بر اساس نقشه راه باشد.

حقیقی به وضعیت تولید روغن خوراکی در استان اشاره کرد و گفت: واحد تولیدی روغن مایع خوراکی در استان ظرفیت تولید ۱۵۰ هزار تن محصول را دارد در حالی که ۳۰ تن تولید می کند که باید مشکلات بر سر راه تولید در این واحد تولیدی هر چه زودتر رفع شود. 

کد خبر: ۸۴٬۰۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha