۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
ستاد توسعه خاوران تائیدیه ملی گرفت/ ابلاغ طرح به تمامی استان ها
استاندار خراسان جنوبی:

ستاد توسعه خاوران تائیدیه ملی گرفت/ ابلاغ طرح به تمامی استان ها

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی بابیان اینکه ستاد توسعه خاوران به عنوان طرح ابتکاری خراسان جنوبی در سطح ملی تائید شده است، گفت: این طرح از سوی معاونت اقتصادی رئیس جمهور به تمامی استان ها ابلاغ می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حمید ملانوری ظهر یکشنبه در جلسه ستاد توسعه خاوران که در سالن استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، عنوان کرد: طی مکاتبه ای، گزارش طرح ستاد توسعه خاوران به وزیر کشور ارائه شد.

وی بیان داشت: با توجه به مطلوب ارزیابی شدن این اقدام مقرر شده تا از سوی معاونت اقتصادی ریاست جمهوری در قالب یک طرح جامع جهت اجرا، به تمامی استان ها ابلاغ شود.

وی بیان کرد: این که طرح راه اندازی ستاد توسعه خاوران در سطح ملی مورد تأیید قرار گرفته، بیانگر این موضوع است که این طرح، به عنوان طرحی خوب و مناسب، در توسعه بسیار مؤثر است.

ملانوری ادامه داد: ما به عنوان طراح و مجری طرح، باید پیشگام و پیش قراول در اجرای برنامه های هدف ستاد باشیم.

وی با بیان اینکه برنامه های ستاد توسعه خاوران به عنوان محور توسعه استان باید به صورت تخصصی و عملیاتی پیش برود، اظهارکرد: باید ثابت کنیم در این ستاد به دنبال تحقق شعار سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» هستیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه هیچ موضوعی هم اکنون در کشور، مهمتر از ایجاد اشتغال و توجه به معیشت و اقتصاد نیست، گفت: لذا ما در ستاد توسعه خاوران و در قالب وحدت رویه، بر اهداف و برنامه ها، متمرکز می شویم تا در بحث اشتغال و ارتزاق مردم، موفقیت هایی را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: غرض از تشکیل ستاد توسعه، این است که همه ظرفیت های قانونی اعم از پتانسیل بخش خصوصی، ظرفیت ذخایر خدادادی در سطح استان و توان مدیران را دور یک میز جمع کنیم و با حذف مکاتبات غیرضروری در دریافت استعلامات که حرکت را از ما می گیرند، سرمایه گذاری را سرعت دهیم.

ملانوری افزود: ستاد توسعه خاوران با اقدامات عملیاتی خود، همه شعارها اعم از اقتدار، عزت، جهش تولید، رونق تولید، رفع موانع تولید، پشتیبانی ها و... را یکجا جامه عمل می پوشاند.

کد خبر: ۸۴٬۰۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha