۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
۹ هزار بسته غذایی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع می شود
در ماه مبارک رمضان؛

۹ هزار بسته غذایی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع می شود

بیرجند- موسوی،مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از توزیع ۹ هزار بسته غذایی بین نیازمندان استان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

سید مجتبی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مشارکت و همدلی مردم و خیرین در کمک به افرادی که ویروس کرونا آسیب دیده اند بسیار خوب بوده است، گفت: پیرو تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به نیازمندان و محرومان و نیز آسیب دیدگان از کرونا، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام رزمایش همدلی و احسان ستاد را در مراحل مختلف در استان اجرا کرده است.

وی افزود: این بسته‌های غذایی بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا که از طریق گروه‌های جهادی و کانون‌های مساجد و سمن و خیریه ها در استان شناسایی شده‌اند، در حال توزیع است.

موسوی بیان کرد: در ادامه پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی که از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده  ۹ هزار بسته غذایی دیگر که شامل برنج،روغن،ماکارانی و حبوبات است با هدف حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا در ماه مبارک رمضان در سطح استان توزیع خواهد شد.

وی عنوان کرد: در مجموع در مرحله پنجم همدلی احسان ستاد ١٨هزار بسته غذائی به ارزش ریالی هر بسته ٤٠٠هزار تومان در سطح استان توزیع خواهد شد.

کد خبر: ۸۳٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha