۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
مازرانی لوانته هیبرید شد
نگاهی به ایتالیایی لوکس

مازرانی لوانته هیبرید شد

مازراتی لوانته هیبرید مجهز به یک پیشرانه با حجم دو لیتر و ۳۳۰ اسب‌بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور به بازار عرضه خواهد شد.

بازار؛ گروه خودرو: مازراتی لوانته هیبرید در راه است، این خودروساز ایتالیایی به تازگی ویدیو تبلیغاتی از محصول جدید خود را منتشر کرده است. لوانتیه هیبرید احتمالا پیشرانه مشترک با گیبلی هیبرید دارد. پیشرانه این خودرو با حجم دو لیتر، مجهز به توربوشارژر و یک سوپرشارژر برقی با دینام ۴۸ ولتی است. این پیشرانه توانایی تولید ۳۳۰ اسب‌بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. قدرت تولید شده در این پیشرانه توسط یک جعبه دنده هشت سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

صفرتاصد این خودرو با پیشرانه تعبیه شده در آن ۵.۷ ثانیه زمان برده و حداکثر سرعت ۲۵۵ کیلومتر در ساعت محدود شده است. براساس استانداردهای سختگیرانه آلایندگی در اروپا، میزان انتشار CO۲ این خودرو ۲۵ درصد کاهش یافته است.
در تیزر منتشر شده، لوانته با رنگ نقرآبی معرفی شده است. هرچند که مازراتی قصد دارد از رنگ‌های آبی، یاقوت کبود به بازار عرضه شود. اما آنطور که مشخص هست، نقرآبی رنگ ویژه این خودرو محسوب می‌شود. واژه هیبرید و رنگ آبی روی لوگو این خودرو و ستون سی آن دیده می‌شود که معرفی کننده هیبریدی بودن آن است.

مازراتی گیبلی هیبرید در زمان معرفی، دستخوش تغییرات عدیده در طراحی و مشخصات فنی قرار گرفته است. جلوپنجره این خودرو کوچک، گرافیک چراغ‌های جلو و عقب تغییر، صفحه نمایش این خودرو به ۱۰.۱ اینچ بزرگتر و فناوری‌های جدید دیگر نیز به آن اضافه شده است.
در ویدیو منتشر شده از سوی مازراتی، هیچ اشاره‌ای به زمان ورود لوانته نشده است، این خودروساز ایتالیایی رسما اعلام به آستانه معرفی کرده، اما انتظار برای ورود به بازار ممکن هست طولانی شود.
هرچند که پیشتر مازراتی در خصوص برنامه محصول‌های آتی خود گفته بود، نسل جدید لوانته در سال ۲۰۲۳ وارد بازار می‌شود. این نسل همان مدل تمام الکتریکی این خودروساز بوده که نام تجاری فولگور به بازار و برای رقابت با سایر خودروسازان عرضه خواهد شد.

کد خبر: ۸۳٬۸۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha