۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
آخرین خبر از سهام عدالت؛ مردم حتما در انتخابات سهام عدالت شرکت کنند
میراب خبر داد؛

آخرین خبر از سهام عدالت؛ مردم حتما در انتخابات سهام عدالت شرکت کنند

میراب رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد می گوید، با انتخابات هیئت های استانی سهام عدالت مدیریت ۴۰۰ هزار میلیارد تومان به مردم سپرده خواهدشد.

به گزارش خبرنگار بازار،  میراب رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد در گفتگو با رادیو اقتصاد درباره سهام عدالت گفت: بزرگترین انتخابات اقتصادی کشور در حال اجرایی شدن است و تمایز این انتخابات نسبت به انتخابات های گذشته اقتصادی در چند نکته است:
۱. تعداد مشمولان در این انتخابات حدود ۳۰ میلیون نفر است، مشمولان سهام عدالت حق شرکت در این انتخابات را دارند، در انتخابات ریاست جمهوری ۵۰ میلیون نفر می توانند در انتخابات شرکت کنند. این تعداد شرکت کننده در یک پدیده اقتصادی در هیچ جایی جز سهام عدالت وجود نداشته است.

۲. سهامداران باید از طریق سامانه کارآمد سهام عدالت انجام شده و از طریق سامانه سجام و از طریق کاملا الکترونیک با داشتن اینترنت به راحتی در این انتخابات شرکت کنند.

۳. در نتیجه انجام این انتخابات یک اتفاق ویژه اقتصادی در کشور رخ داده و مدیریت ۴۰۰ هزار میلیارد تومان دارایی از دولت به مردم سپرده می شود و این یک تحول بزرگ در اقتصاد کشور است.

۴. ۳۰ نهاد در کشور اجرایی شده که کار مدیریت سهام عدالت را بر عهده گرفته و می توانند بخشی از این دارایی را برای مصارف استانی هزینه کنند، متوسط دارایی در هر استان ۳۰ هزار میلیارد تومان است.

۵. اختیاری که این نهادهای مالی در آینده خواهند داشت بسیار گسترده خواهد بود و از افراد توانمند خواهش می کنیم تا تاریخ ۲۸ در هیئت مدیره این شرکت ها ثبت نام کنند تا این شرکت ها بتوانند به صورت قدرتمند به فعالیت بپردازند.

کد خبر: ۸۳٬۶۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha