۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
مازندران روزانه ۴۰۰ تن مرغ تهران را تامین می کند
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

مازندران روزانه ۴۰۰ تن مرغ تهران را تامین می کند

ساری- شهیدی فر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به تولید روزانه ۷۰۰ تن گوشت مرغ در استان گفت: از این میزان ۴۰۰ تن به تهران ارسال می شود.

عزیزاله شهیدی فر در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان بیان اینکه روزانه ۷۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می شود به نقش استان در تامین گوشت مرغ تهران اشاره و اضافه کرد: روزانه ۴۰۰ تن مرغ برای بازار تهران ارسال می شود.

وی میزان تولید مرغ در اسفندماه را در استان حدود ۱۱ میلیون قطعه اعلام کرد و گفت: بخشی از تولیدات استان به بازارهای تهران روانه می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خواستار همکاری و هماهنگی بیشتر دستگاه های مختلف برای تامین و تنظیم بازار مرغ شد و گفت: در صوتر عدم همکاری شاهد زیان در صنعت مرغ خواهیم بود.

شهیدی فر با اشاره به تخصیص ۸۱۰ تن مرغ گرم برای توزیع در استان گفت: مازندران بیشترین میزان مرغ گرم کشور را به خود اختصاص داده است.

وی در عین حال با اظهار اینکه بازار مرغ استان در حال رسیدن به ثبات است، گفت: نگرانی و دغدغه برای تامین مرغ در استان وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران همچنین اشاره به آغاز نشای برنج در استان پیش بینی کرد امسال بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار هکتار از مجموع ۲۱۵ هزار هکتار شالیزارهای استان به صورت مکانیزه کشت شود.

کد خبر: ۸۳٬۶۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha