۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
شرکت‌های دانش بنیان در زمینه ورود به حوزه های مدیریتی صندوق سهام عدالت اقدام کنند
رئیس اتاق بازرگانی همدان:

شرکت‌های دانش بنیان در زمینه ورود به حوزه های مدیریتی صندوق سهام عدالت اقدام کنند

همدان - رئیس اتاق بازرگانی همدان بابیان اینکه منابع استان همدان در سهام عدالت بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان است، گفت: شرکت‌های دانش بنیان در زمینه ورود به حوزه های مدیریتی این صندوق اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ علی اصغر زبردست صبح شنبه در راستای بررسی راهکارهای رفع موانع توسعه شرکت های دانش بنیان و همچنین تقویت تعاملات دو نهاد در جهت توسعه بخش خصوصی با محمد حسن مرادی رئیس پارک علم و فناوری استان همدان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این نشست اظهار کرد: این آمادگی از سوی پارلمان بخش خصوصی استان همدان وجود دارد تا در سال جدید ظرفیت تعاملات سازنده در راستای رشد و تقویت شرکت های دانش بنیان را بیش از پیش قوت بخشد.

زبردست افزود: در موضوع ایجاد هماهنگی فعالان اقتصادی و کارخانجات صنعتی در راستای بهره گیری از توانمندی های شرکت های دانش بنیان بالاخص در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی هماهنگی های لازم بعمل خواهد آمد.

رئیس اتاق همدان عنوان کرد: منابع استان در سهام عدالت مبلغی بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان است که پیشنهاد می شود شرکت های دانش بنیان در راستای توسعه زیرساخت های مالی خود نسبت به خرید سهام و همچنین ورود در حوزه های مدیریتی این صندوق اقدام کنند.

رئیس پارک علم و فناوری همدان نیز اظهار کرد: عدم حمایت جدی از جوانان مستعد و فرهیخته در استان همدان موجب خروج نخبگان و گاه شرکت های برتر دانش بنیان از استان شده است.

محمدحسین مرادی افزود: پروسه تبدیل علم و دانش به فناوری و محصول و ایجاد بازار بین المللی چرخه ای سخت و پیچیده است که تنها با حمایت اثر بخش دستگاه ها و بخش های مختلف مدیریتی استان ممکن می شود.

مرادی عنوان کرد: از جمله مباحثی که در آینده نزدیک حوزه تولید و صنعت را به به چالش خواهد کشید افزایش هزینه های انرژی از جمله برق خواهد بود که شرکت های دانش بنیان استان در راستای هوشمند سازی و بهینه سازی مصرف کارگاه های صنعتی می توانند ورود جدی و اثر گذاری داشته باشند.

کد خبر: ۸۳٬۶۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha