۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
سود ۸۸ درصد از سهامداران عدالت در مازندران واریز شد
معاون اقتصاد و دارایی مازندران:

سود ۸۸ درصد از سهامداران عدالت در مازندران واریز شد

ساری- اکبری، معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: تاکنون سود سهام عدالت ۸۸ درصد از سهامداران استان به حساب مندرج در سامانه پرداخت شده است.

مهرداد اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در مرحله اول برای ۸۸ درصد از سهامداران سود سهام عدالت واریز شده است، افزود: سود ۱۲ درصد از سهامداران واریز نشده که عمده مشکل به اشکال در ثبت اطلاعات شبای آنان مرتبط است.

وی با اظهار اینکه افرادی که سود سهام عدالت را در مرحله اول دریافت نکردند باید با مراجعه به سامانه سجام و سهام عدالت نسبت به تصحیح شمار صحیح شبا اقدام کنند، ادامه داد: همچنین شماره همراه متعلق به خود را نیز در این سامانه ها ثبت کنند.

معاون اداره کل امور اقتصادی استانداری مازندران درباره کد بورسی برای سهام عدالت، داشتن کد را نیاز اصلی خرید و فروش در بازار سرمایه ذکر کرد و گفت: تمام سهامداران عضو شرکت سرمایه گذاری استان مازندران هستند و باید کد بورسی را دریافت کنند اما برای واریز سود سهام عدالت نیاز به کد بورسی نیست.

اکبری تصریح کرد: پیشنهاد ما این است که هم استانی‌ها با مراجعه به سامانه سجام نسبت با احراز هویت اقدام کنند.

وی درباره دریافت کارت اعتباری سهام عدالت نیز گفت: قرار شد ۵۰ درصد ارزش سهام عدالت توسط بانک های ملی و تجارت کارت اعتباری داده شود و متقاضیان می توانند برای بهره مندی از آن ثبت نام کنند.

معاون اداره کل امور اقتصادی استانداری مازندران با اظهار اینکه بزرگترین انتخابات اقتصادی استان به زودی برگزار می شود، گفت: در این انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت انتخاب و تعیین می شوند.

کد خبر: ۸۳٬۴۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha