۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
۵۹ واحد تعطیل در قزوین به چرخه تولید بازگشت
استاندار قزوین:

۵۹ واحد تعطیل در قزوین به چرخه تولید بازگشت

قزوین- استاندار قزوین از بازگشت ۵۹ واحد تعطیل و نیمه تعطیل استان طی سال گذشته به چرخه تولید خبر داد و گفت: برای حل مشکل تولید کنندگان تلاش می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، هدایت الله جمالی پور با بیان اینکه ۵۹ واحد تعطیل در قزوین به چرخه تولید بازگشت، اظهار کرد: سال گذشته با حمایت‌های انجام شده ۵۹ واحد تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگشتند و امسال هم برای برداشتن موانع و کمک به رونق تولید همه ظرفیت‌ها بسیج شده است.

وی افزود: تولید یکی از مهمترین بخش‌هایی است که در استان به آن توجه می‌شود چراکه باعث افزایش قدرت اقتصادی خواهد شد.

استاندار گفت: برخی از موانعی که در تولید وجود دارد کشوری بوده و از اختیارات استان خارج است، اما تا آنجایی که در حوزه اختیارات استاندار و مدیران استانی باشد برای حل مشکل تولید کنندگان تلاش می‌شود.

جمالی پور افزود: رفع موانع تولید، دغدغه همه مدیران است و امروز همه دستگاه‌ها در این زمینه اختلافی ندارند و سطح همکاری آن‌ها بالا است.

استاندار قزوین افزود: در استان اختلافی برای حل مشکلات وجود ندارد چراکه هدف خدمت است و دعوا برای منافع انجام می‌شود.

جمالی پور افزود: هر کسی که می‌تواند باری را بردارد من به عنوان استاندار شرایط را برای او فراهم خواهم کرد.

وی اضافه کرد: در سال جدید احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی و انتقال آب از سد طالقان به ۱۴ شهر در دستور کار است به همین منظور برای پیشبرد این اهداف دیشب با بانک پاسارگارد جلسه‌ای برگزار شد.

استاندار قزوین با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: در این شرایط سخت پارسال توانستیم سد نهب، پروژه ۱۶۰ کیلومتری غدیر را افتتاح کنیم و به زودی هم سد بالاخانلو و راه قزوین به الموت افتتاح می‌شود.

جمالی پور با اشاره به خسارت‌های وارد شده به اصناف افزود: پارسال دولت برای حمایت از مشاغل تسهیلاتی با نرخ ۱۲ درصد پرداخت و استان هم تا سقف ۵۰ میلیون تومان از مشاغل خرد و کوچک حمایت کرد.

کد خبر: ۸۳٬۴۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha