۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
رقابت تلگرام با کلاب هاوس با قابلیت زمان‌بندی چت‌های صوتی

رقابت تلگرام با کلاب هاوس با قابلیت زمان‌بندی چت‌های صوتی

تلگرام قصد دارد امکان زمان‌بندی چت‌های صوتی را در اختیار مدیران کانال‌ها قرار دهد. کاربران نسخه بتا v۷.۷.۰ در حال حاضر می‌توانند از این ویژگی جدید و کاربردی استفاده کنند.

مژده باقری؛ بازار: اواخر اسفندماه تلگرام در رقابت با کلاب هاوس با قابلیت چت صوتی بروز شد تا امکان چت صوتی در گروه‌ها و کانال‌های بدون محدودیت در شمار اعضا را فراهم ‌کند.  با این قابلیت امکان چت‌ صوتی برای میلیون‌ها نفر فراهم شد. در ادامه تلگرام قصد دارد در بروزرسانی دیگری، امکان زمان‌بندی چت‌های صوتی را نیز در اختیار مدیران کانال‌ها قرار دهد.

اخیرا نسخه بتای تلگرام v۷.۷.۰  با قابلیت زمان‌بندی چت‌های صوتی منتشر شده است. در این ویژگی جدید ‌مدیران کانال می‌توانند چت‌های صوتی را زمان‌بندی و مدیریت کنند. علاوه بر امکان زمان‌بندی چت‌های صوتی، تلگرام به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به بستن چت، نام و مشخصات پروفایل را در پنجره چت صوتی تغییر دهند. برای استفاده از این قابلیت، ‌ مدیر کانال باید روی نماد کانال مربوطه ضربه زده و از طریق سه نقطه بالای صفحه وارد بخش تنظیمات شود. سپس گزینه مربوط به شروع چت صوتی یا «Start Voice Chat» را انتخاب کند. بعد از انتخاب این گزینه، مدیر کانال باید گزینه «Schedule Voice Chat» را انتخاب کند.

با انتخاب گزینه زمان‌بندی چت صوتی، مدیران کانال‌ها می‌توانند زمان و تاریخ انتشار چت صوتی را مشخص کنند. بعد از انتخاب تاریخ و ساعت، امکان ارسال چت صوتی فراهم می‌شود. نوتیفیکیشن مربوط به چت صوتی زمان‌بندی شده در قسمت بالای کانال به همراه شمارش معکوس برای همه اعضا نمایش داده می‌شود. انتظار می‌رود پس از بررسی و گرفتن بازخوردهای لازم، قابلیت زمان‌بندی چت‌های صوتی در نسخه پایدار در دسترس کلیه کاربران قرار گیرد.

رقابت تلگرام با کلاب هاوس با قابلیت زمان‌بندی چت‌های صوتی

رقابت تلگرام با کلاب هاوس با قابلیت زمان‌بندی چت‌های صوتی

کد خبر: ۸۳٬۳۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha