۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
برخورد قاطع با متخلفان پروازهای چارتری
وزیر راه و شهرسازی خبر داد

برخورد قاطع با متخلفان پروازهای چارتری

اسلامی، وزیر راه و شهرسازی از برخورد قاطع با متخلفان پروازهای چارتری که صندلی‌های برنامه‌ای را پیش خرید و به هر نرخ دلخواهی به مردم فروخته‌اند، خبر داد.

به گزارش بازار، محمد اسلامی در حاشیه نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور در جمع خبرنگاران گفت: آقای موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان سوالی درباره قطع پروازهای چارتری داشت که مطرح شد.

وی ادامه داد: پرواز چارتری یعنی اینکه چارتر کننده و آژانس مسافرتی بیشتر برای مقاصد گردشگری و زیارتی برای مسافران خود از آن استفاده می‌کنند و وزارت راه و شهرسازی با افرادی که به دلیل داشتن منابع مالی صندلی‌های برنامه‌ای را پیش خرید کرده و به هر نرخ دلخواهی به مردم فروخته‌اند، برخورد کرده و اجازه هم نخواهد داد که هر کسی بخواهد این سد را شکسته و شروع به ایجاد وضعیت پرتلاطم گذشته در کشور کند.

اسلامی ضمن تاکید براینکه ما شرایط را سازماندهی کرده و اکنون ایرلاین‌ها باید تمام صندلی‌های پروازهای برنامه‌ای را در سایت فروش خود و یا آژانس‌های طرف قرارداد با ایرلاین عرضه کنند تا مردم مطابق نرخ اعلامی بلیط خود را تهیه کنند، افزود: آژانس‌های هواپیمایی صاحب تورهای مسافرتی هم بعد از مجاز شدن تورها طبق ضوابط کرونا، می‌توانند نسبت به خرید صندلی از همان پرواز برنامه‌ای نیاز خود را تامین کرده و یا یک هواپیما را چارتر کرده و مسافران خود را جابجا کنند.

کد خبر: ۸۳٬۳۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha