۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
عده ای چوب لای چرخ تولید کنندگان می گذارند
نماینده مردم ملایر در مجلس:

عده ای چوب لای چرخ تولید کنندگان می گذارند

همدان - نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه چرا هر لحظه یک تولید کننده که سرمایه خود را برای خدمت به مردم به میدان عمل آورده باید با مزاحمت روبه رو شود؟ گفت: عده ای چوب لای چرخ تولید کنندگان می گذارند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، احد آزادی‌خواه در نشست علنی مجلس شورای اسلامی و در تذکر شفاهی خطاب به وزرای بهداشت و صنعت، معدن و تجارت گفت: دو واحد بافتینه و بافتسان ملایر با ۵۰۰ نفر کارگر در سال گذشته بیش از هشت و نیم میلیارد پارچه ماسک به قیمت ۱۲۵ تومان تولید کرده اند و در اختیار تولیدکنندگان قرار داده اند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر این اساس ۶.۵ میلیارد دلار صرفه جویی ارزی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه با این اقدام کار فاخری در حوزه اقتصاد مقاومتی به امر رهبر معظم انقلاب رقم خورده و تولیدکنندگان جانانه ولایتمداری خود را اثبات کرده اند، گفت: با این حال تعجب می کنم برخی جریانات چوب لای چرخ می زنند و اتهام و افترا و حرف های بی اساس در جامعه طرح می کنند.

وی بیان کرد: یک تولیدکننده به جای اینکه سرمایه خود را در کانادا و آمریکا بخواباند، در میدان خدمت به ۸۵ میلیون نفر جمعیت، هر لحظه با اراجیف و مزاحمت روبرو است.

حجت الاسلام آزادیخواه گفت: بارها درخواست ملاقات این تولیدکنندگان با وزیر بهداشت و درمان را داده ایم و انتظار می رود در شرایطی که آنها ۹۵ نیاز پارچه ماسک در کشور را تولید می کنند وزیر بهداشت با آنها ملاقاتی داشته و خداقوتی بگوید.

کد خبر: ۸۳٬۲۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha