۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
برگزاری «هفته‌های خرید اینترنتی» در یزد
مدیرکل ارتباطات یزد اعلام کرد

برگزاری «هفته‌های خرید اینترنتی» در یزد

یزد- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از برگزاری «هفته های خرید اینترنتی» استان یزد با هدف ترویج فرهنگ خرید اینترنتی و قطع زنجیره ویروس کرونا از چهارم تا هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، برگزاری «هفته های خرید اینترنتی» در راستای حمایت از کسب و کارهای فعال حوزه ارائه خدمات و فروش آنلاین استان یزد کلید خورد.

محمدرضا پاکدل با اعلام برگزاری نشست هماهنگی برگزاری طرح هفته‌های خرید اینترنتی در استان یزد که با حضور هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و کارشناسان مرتبط به صورت مجازی برگزار شد، خبر از وقوع این رخداد داد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: با ادامه روند شیوع کرونا و لزوم ترغیب مردم به کاهش تردد و عدم تجمع در مراکز فروش و همچنین حمایت از کسب و کارهای فضای مجازی، طرح هفته‌های خرید اینترنتی با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران و اتحادیه کسب و کارهای مجازی و همکاری کسب و کارهای ملی و استانی در هفته اول و دوم اردیبهشت سال‌جاری در استان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه استان یزد، در این طرح، با فراهم‌سازی بستر مناسب برای ارائه خدمات به سراسر شهرهای ایران، ضمن حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده در کرونا، ترویج فرهنگ خرید اینترنتی و قطع زنجیره ویروس کرونا، فرصت مناسبی برای تمامی کسب‌وکارهای مجازی، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استان ایجاد می شود تا در یک هم‌افزایی سازنده، خدمات خود را به مخاطبان وسیع‌تر و متنوع‌تر عرضه کنند.

به گفته پاکدل، کسب وکارهای دارای مجوز از اتحادیه کسب و کارهای مجازی و علاقه‌مند به ثبت‌نام در این رویداد، می‌توانند با مراجعه به پنل عضویت خود و انتخاب بخش هفته خرید اینترنتی، اطلاعات خود را در سایت https://ecunion.ir ثبت کنند.

کد خبر: ۸۳٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha