۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
 قیمت ۱۲۰ تا ۲۵۰ هزار تومانی عسل طبیعی در مازندران
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

قیمت ۱۲۰ تا ۲۵۰ هزار تومانی عسل طبیعی در مازندران

ساری- میرمحمدی، مدیرعامل اتحادیه زنبورداران مازندران قیمت عسل طبیعی را در استان بین ۱۲۰ تا ۲۵۰ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم اعلام کرد.

محی الدین میرمحمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه عسل تولیدی برای انسان مفید است، مازندران را به دلیل اقلیم و شرایط آب و هوایی مستعد برای تولید عسل و پرورش زنبور عسل دانست.

وی افزود: مازندران در تولید عسل و تنوع آن دارای رتبه های سوم و اول در کشور است و عسل مرکبات استان در ایران منحصربفرد است.

مدیرعامل اتحادیه زنبورداران مازندران با اظهار اینکه در سال های اخیر اقبال جوانان به صنعت زنبورداری گسترش یافته است، افزود: این درحالی که در سال های گذشته ونه چندان دور زنبورداری به عنوان شغل دوم محسوب می شد.

میرمحمدی ادامه داد: در حال حاضر زنبورداری به دلیل داشتن درآمد خوب پایدار مورد توجه و قابل جوانان قرار گرفته است.

وی با عنوان اینکه برای زنبورداری سرمایه اولیه بالایی نمی خواهد، گفت: برای تشکیل زنبورستان با حداقل درآمد و هزینه حدود ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان می توان شغل ایجاد کرد.

مدیرعامل اتحادیه زنبورداران مازندران از جوانان و متقاضیان خواست برای شروع کار زنبورداری آموزش های لازم را در کنار فعالان حرفه ای این رشته کسب کنند و گفت: تقاضا برای خرید عسل طبیعی بالا است.

میرمحمدی درباره قیمت عسل نیز گفت: کف قیمت عسل طبیعی از ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان شروع می شود و سقف قیمتی نیز تا ۲۵۰ هزار تومان است این درحالی که در بسیاری از مغازه ها شاهد قیمت بیشتر از این میزان هستیم.

کد خبر: ۸۳٬۲۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha