۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
رشد ۶۶ درصدی تهیه و اجرای طرح‌های عمرانی برق رسانی در استان سمنان
معاون شرکت توزیع برق استان سمنان خبر داد؛

رشد ۶۶ درصدی تهیه و اجرای طرح‌های عمرانی برق رسانی در استان سمنان

سمنان- اصغری، معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: در سال قبل، پنج هزار و ۴۷۴ فقره طرح عمرانی برق رسانی تهیه و اجرا شد که به نسبت سال ۹۸، رشد ۶۶ درصدی را دربرداشته است.

رضا علی اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در سال قبل، پنج هزار و ۴۷۴ فقره طرح عمرانی برق رسانی تهیه و اجرا که به نسبت سال ۹۸، رشد ۶۶ درصدی را دربرداشته است، تاکید کرد: تهیه این تعداد طرح برای احداث ۱۳۲ کیلومتر خط ۲۰ کیلوولت هوایی و زمینی، برقراری ۱۵۲ هزار و ۵۳۸ متر شبکه فشارضعیف هوایی و زمینی، نصب و بهره برداری از ۵۹۹ ایستگاه هوایی و زمینی توزیع برق و موارد مرتبط با شبکه روشنایی معابر می باشد که از سوی واحدهای مهندسی و کنترل پروژه این شرکت آماده و توسط مدیریت های توزیع برق در شهرستان های استان به اجرا درآمده است.

وی بیان داشت: عملیات کنترل و نظارت بر پنج هزار و ۴۷۴ فقره ردیف کنترل پروژه با مبلغ ۱۲۵ میلیارد و ۳۷۱ میلیون تومان، از جمله اقدامات صورت گرفته به شمار می رود.

معاون توزیع برق استان سمنان ادامه داد: کنترل و اصلاح اطلاعات مکانی و توصیفی تمامی پست های هوایی و زمینی، خطوط فشار متوسط و مشترکان زیر پستی کل استان در نرم افزار سیستم اطلاعات جغرافیایی  به انجام رسیده است.

اصغری یادآور شد: برداشت و ورود اطلاعات شبکه فشارضعیف بخشی از استان، راه اندازی و استقرار کامل میزخدمت الکترونیکی و انجام مطالعه طرح جامع شهرستان‌های سمنان، سرخه، مهدیشهر، آرادان و گرمسار با اعتبار چهار هزار میلیون ریال با پیشرفت ۱۰۰ درصدی و همچنین جذب مبلغ ۷۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از پروژه های توسعه و اصلاح و بهینه سازی شبکه روستایی براساس ماده شش قانون برنامه ششم توسعه، اجرایی شده است.

کد خبر: ۸۳٬۲۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha