۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
مازندران با کمبود نیروی کار صنعتی مواجه است
رئیس خانه صمت مازندران:

مازندران با کمبود نیروی کار صنعتی مواجه است

ساری- رضوی، رئیس خانه صمت مازندران با اشاره به رشد سرمایه گذاری در بخش صنعتی استان گفت: با کمبود نیروی کار ساده و متخصص در این بخش روبرو هستیم.

مجتبی رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شاهد رشد اقتصادی در مازندران هستیم، اظهار داشت: با توجه به شرایط و قراینی که وجود دارد، امیدواریم با رفع موانع تولید شاهد پویایی بخش تولید در استان باشیم.

وی با اظهار اینکه صدور پروانه های صنعتی به انجمن صنعت ومعدن گفت: با رشد پروانه های تاسیس و بهره برداری صنعتی در استان روبرو هستیم.

رضوی همچنین با اشاره به اینکه یکی از شاخص ها نیروی کار به شمار می رود، گفت: در حال حاضر در واحدهای صنعتی با کمبود نیروی کار ساده و متخصص مواجه هستیم و این نیازمندی نشان می دهد که تحولی مثبت در بخش تولید در حال پیش رفتن است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به نامگذاری سال جاری، مانع زدایی از تولید را مهمترین اصل برای حمایت و پشتیبانی از آن برشمرد و گفت: با رفع موانع فراروی، تولیدکننده برای تولید دلگرمتر می شود.

وی موانع بانکی، مالیاتی و قوانین متناقض را از جمله موانع فراروی کسب وکار و تولید در استان بیان کرد و خواستار تلاش دستگاه ها برای گره گشایی از تولید شد. 

کد خبر: ۸۳٬۲۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha