۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
سرمایه شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان همدان ۱۱ هزار میلیارد تومان است
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان:

سرمایه شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان همدان ۱۱ هزار میلیارد تومان است

همدان - محمودی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان بابیان اینکه در استان همدان یک هزار و ۴۱۵ هزار نفر سهامدار سهام عدالت هستند، گفت: سرمایه شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان همدان ۱۱ هزار میلیارد تومان است.

سیدناصر محمودی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سال گذشته آزادسازی سهام عدالت با فرمان مقام معظم رهبری آغاز شد و مردم به دو روش مستقیم و غیر مستقیم سهام عدالت خود آزاد کردند، گفت: در روش مستقیم آزادسازی سهام عدالت مدیریت دارایی بر عهده دارنده سهام است و خرید و فروش سهام را خودش انجام می دهد.

۶۴ درصد سهامداران عدالت در استان همدان به روش غیر مستقیم و بقیه به صورت مستقیم سهام خود را آزاد کرده اند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با بیان اینکه در روش غیرمستقیم شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان همدان مدیریت دارایی دارندگان سهام عدالت را بر عهده دارد، افزود: در استان همدان یک هزار و ۴۱۵ هزار نفر سهامدار سهام عدالت هستند که ۶۴ درصد از این افراد به روش غیر مستقیم و بقیه به صورت مستقیم سهام خود را آزاد کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه تمام دارندگان سهام عدالت چه مستقیم چه غیرمستقیم باید در سامانه سجام ثبت نام کنند، گفت: افرادی که سهام غیر مستقیم دارند و یا سهام شرکت سرمایه‌گذاری استان همدان را خرید کردند با حداقل مدرک لیسانس می توانند تا ۲۸ فروردین ماه با مراجعه به سامانه «ستان» کاندیدای عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت شوند.

محمودی با بیان اینکه از نیمه دوم اردیبهشت تا نیمه اول خرداد این انتخابات به صورت الکترونیکی در سراسر کشور برگزار خواهد شد، گفت: سرمایه شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان همدان ۱۱ هزار میلیارد تومان است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان اضافه کرد: با شرکت بالغ بر ۳۰ میلیون نفر در انتخابات هیئت مدیره شرکتهای سرمایه گذاری سهام عدالت بزرگترین انتخابات اقتصادی کشور بعد از انقلاب برگزار خواهد شد.

افرادی که کاندیدای هیئت مدیره می شوند باید به بازار سرمایه و  بازارگردانی در بورس آشنا باشند تا با نگاه توسعه ای بتوانند ارزش افزوده در استان همدان ایجاد کرده و با استفاده از  ۳۰ درصد دارایی این شرکت ها در پروژه های دولتی و خصوصی سرمایه گذاری کنند

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع افرادی که کاندیدای هیئت مدیره می شوند باید به بازار سرمایه و  بازارگردانی در بورس آشنا باشند تا با نگاه توسعه ای بتوانند ارزش افزوده در استان همدان ایجاد کرده و با استفاده از  ۳۰ درصد دارایی این شرکت ها در پروژه های دولتی و خصوصی سرمایه گذاری کنند

محمودی یادآور شد: ۵۰ درصد از ارزش روز سهام عدالت به صورت کارت اعتباری توسط بانک ملی و تجارت به دارندگان این سهام ارائه می شود.

کد خبر: ۸۳٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha