۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
نصب بر چسب صحت عملکرد بر روی نازل های عرضه سوخت مایع اجباری است
مدیرکل استاندارد استان همدان:

نصب بر چسب صحت عملکرد بر روی نازل های عرضه سوخت مایع اجباری است

همدان - مددی، مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: نصب بر چسب صحت عملکرد بر روی نازل های عرضه سوخت مایع و باسکول های وسایل نقلیه چرخدار جاده ای و وسایل سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی اجباری است.

محمّد مددی در گفتگو با خبرنگار بازار از انجام برنامه های ابلاغی از سوی سازمان ملّی استاندارد ایران در حوزه اندازه شناسی طی سال گذشته خبر داد.

وی افزود: پارسال در بخش نازل های جایگاه های عرضه سوخت مایع تعداد دو هزار و ۱۶۵ فقره آزمون، در بخش باسکول های وسایل نقلیه چرخدار جاده ای ۳۷۵ فقره آزمون و در بخش وسایل سنجش مورد استفاده در دادوستد عمومی پنج هزار و ۵۰۴ فقره آزمون صورت پذیرفته است.

مددی در ادامه افزود: نصب بر چسب صحت عملکرد بر روی نازل های عرضه سوخت مایع و باسکول های وسایل نقلیه چرخدار جاده ای و وسایل سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی اجباری است.

مدیرکل استاندارد استان همدان افزود: مردم باید در صورت مشاهده عدم الصاق نصب بر چسب صحت عملکرد موضوع را با شماره تلفن ۱۵۱۷ در میان بگذارند .

محمّد مددی همچنین از تدوین و تجدید نظر ۳۰ استاندارد ملّی و بازنگری ۱۰۷ استاندارد ملّی در استان همدان در سال گذشته خبر داد و گفت:  از ۱۰۷ استاندارد ملّی بازنگری شده، ۷ استاندارد ملّی نیاز به ابطال دارد، ۹ استاندارد ابطال شده است، ۴۵ استاندارد ملّی نیاز به تجدید نظر دارد، ۸ استاندارد در دست تجدید نظر در نظر گرفته شده و در نهایت ۳۸ استاندارد ملی معتبر شناخته شده است.

کد خبر: ۸۳٬۱۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha