۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
ظرفیت‌های داخلی و خارجی برای توسعه استان سمنان احصا می‌شوند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان :

ظرفیت‌های داخلی و خارجی برای توسعه استان سمنان احصا می‌شوند

سمنان- شریفی نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به پتانسیل های توسعه اقتصادی در بخش های مختلف استان و برنامه‌ریزی در این باره توسط استانداری، گفت: ظرفیت‌های داخلی و خارجی برای توسعه استان احصا می‌شوند.

علیرضا شریفی نژاد در حاشیه نشست برنامه ریزی برای رفع مانع گذاری از توسعه اقتصادی و تولید استانداری سمنان و در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه بروز بودن داده‌های اطلاعاتی وآماری دقیق کشوری و استانی برای تصمیم گیری اقتصادی بسیار مهم است، تاکید کرد: ظرفیت‌های داخلی و خارجی برای توسعه استان احصا می شوند.

وی با بیان اینکه استفاده از نظرات و پیشنهادات خبرگان در بخش دولتی و خصوصی در جهت‌دهی توسعه بخش تولید ضروری است، افزود: باید این نکته که استان سمنان از لحاظ اقتصادی و موقعیتی در کجا قرار گرفته است، بررسی شود.

معاون استاندار سمنان ادامه داد: باید از ظرفیت‌های داخلی و خارجی برای توسعه استان استفاده شود و دستگاه‌های اقتصادی باید برای فعالیت در جهت توسعه استان نقشه راه ترسیم کنند.

شریفی نژاد افزود: استان سمنان دارای قدرت است و باید از ظرفیت اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی استان،دانشگاه ها،پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان و... برای توسعه اقتصادی استان استفاده کنیم.

کد خبر: ۸۳٬۱۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha