۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
سیتروئن سی ۵ ایکس با سه مدل جدید در راه بازار

سیتروئن سی ۵ ایکس با سه مدل جدید در راه بازار

گروه خودروسازی «سیتروئن» محصول جدید خود یعنی سی‌۵‌ایکس را برای رقابت با خودروسازان فرانسوی و آلمانی تا دوسال آینده، به بازار عرضه خواهد کرد.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی سیتروئن سال‌هاست در تلاش است که برای رقابت با خودروسازان آلمانی، محصول سدان متوسطی را به بازار عرضه کند.‌ این شرکت خودروساز فرانسوی با طراحی نسل جدید سیتروئن سی ۵ ایکس در کلاس سدان، استیشن و اس یو وی سایز متوسط، سهم بازار جدیدی را برای خود خواهد ساخت.
سیتروئن با طراحی یک پلت‌فرم مشترک برای سه محصول، قصد ورود به بازار خودروهای مرسدس بنز ای‌کلاس، پژو ۵۰۸، دی اس ۹ و ب‌ام‌و سری ۵ را داد.
سیتروئن مشخصات فنی دقیق این خودرو را منتشر نکرده است، اما قصد دارد از انواع پیشرانه‌های بنزینی برای این محصول استفاده کند. هر چند که هدف اصلی این خودروساز فرانسوی استفاده از سیستم پلاگین هیبرید با ۲۲۵ اسب بخار قدرت، برای بازارهای جهانی است. این خودرو می‌تواند با یک بار شارژ الکتریکی مسافتی معادل ۵۰ کیلومتر را پیمایش کند.
سیتروئن را با نام پدر سیستم تعلیق در صنعت‌خودروسازی می‌شناسیم، برای این محصول از یک سیستم تعلیق هیدرولیکی استفاده کرده که بیشترین میزان راحتی در سفر را برای سرنشینان ایجاد کند.
سیتروئن در نظر دارد این محصول را تا دو سال آینده در بازارهای اروپا عرضه کند.

کد خبر: ۸۳٬۰۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha