۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
مسببان تاخیر در اعمال محدودیت‌های کرونایی باید پاسخگو باشند
رئیس قوه قضاییه:

مسببان تاخیر در اعمال محدودیت‌های کرونایی باید پاسخگو باشند

حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان حتما باید درباره اینکه چرا به رغم هشدارها، در زمان خودش برای اعمال محدودیت‌های کرونایی تصمیم گیری نشد، پاسخگو باشند.

به گزارش بازار، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در جلسه شورای عالی قوه قضاییه افزود: برغم این که از سوی مجموعه‌های مسئول در زمینه بهداشت و درمان، هشدارهای کافی داده شد، متاسفانه برای اعمال محدودیت‌های کرونایی بموقع تصمیم گیری نشد و این وضع به تلفات بیشتر کرونا در کشور منجر شده است.

وی با بیان اینکه زمان شناسی بسیار مهم است، گفت: در این زمینه جان انسان‌ها و بعد از آن کسب و کار مردم مطرح است و باید به موقع تصمیم‌های لازم گرفته شود.

رئیسی ضمن ابراز تاثر از شهادت محیط بانان زنجانی، دستور داد تا رسیدگی سریع و دقیق و کیفر عبرت آموز مجرمان به سرعت انجام شود.

رئیس دستگاه قضا تاکید کرد: همه کسانی که در میدان حفاظت از ثروت‌های ملی و حراست از مرزها هستند، باید پشتیبانی قضایی و حقوقی شوند.

رئیسی در ادامه با اشاره به توافقات حاصله با دستگاه قضایی کشور عراق در جریان سفر به این کشور اظهار کرد: از دستگاه قضایی عراق بابت پیگیری توافقات سفر سال گذشته تشکر می‌کنیم؛ در نتیجه پیگیری این توافقات، تعدادی از زندانیان ایرانی به کشور منتقل شدند و تعدادی دیگر نیز در آینده باز خواهند گشت.

کد خبر: ۸۳٬۰۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha