۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
پایان بررسی طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرد

پایان بررسی طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی

بابایی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از پایان بررسی طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی بابایی کارنامی، در بیان دستورکار نشست  امروز (یکشنبه ۲۲ فروردین ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت:  در این نشست ادامه بررسی طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی در دستورکار قرار داشت که تمام مواد آن به تصویب رسید.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این نشست قرار بر این شد که با هیات رییسه هماهنگ کنیم تا از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای حضور در نشست روز سه‌شنبه این کمیسیون پیرامون بررسی اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با استفاده از قانون بودجه ۱۴۰۰ دعوت به عمل آید.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۰ مبلغ ۸۹هزار میلیارد تومان برای این سازمان تعیین شد تا انتظارات بازنشستگان و مستمری‌بگیران در خصوص تلفیقی از افزایش سنواتی و اجرای قانون همسان‌سازی حقوق آنها برآورده شود که تاکنون محقق نشده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: این برای اولین بار در قانون بودجه سنواتی لحاظ شده و در پی آن دولت مکلف شده است که این مبلغ را تا پایان سال ۱۴۰۰ به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست نمایندگانی از سازمان تامین اجتماعی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

کد خبر: ۸۲٬۹۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha