۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
 ۲ هزار تن اقلام اساسی ویژه ماه رمضان در مازندران توزیع می شود
رئیس سازمان صمت مازندران:

۲ هزار تن اقلام اساسی ویژه ماه رمضان در مازندران توزیع می شود

ساری- رئیس سازمان صمت مازندران گفت: دو هزار تن اقلام اساسی ویژه ماه رمضان شامل گوشت، شکر و مرغ در استان برای تنظیم بازار توزیع می شود.

به گزارش بازار به نقل از صمت مازندران، حسینقلی قوانلو گفت: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده و جلسات برگزار شده میزان دو هزار تن از اقلام اساسی و مورد نیاز به استان مازندران اختصاص یافته است.

وی افزود: بر این اساس هزار تن شکر در بسته های یک کیلویی و به قیمت مصرف کننده هشت هزار و ۷۰۰ تومان و همچنین میزان ۱۰۵ تن گوشت منجمد در استان توزیع خواهد شد.

وی در ادامه به اختصاص ۹۲۵ تن روغن مخصوص استفاده در قنادی ها و صنوف اشاره و اظهار داشت: بر اساس موافقت تنظیم بازار استان مقرر شد هزار تن برنج جهت طرح مواسات و افراد تحت پوشش کمیته امداد از تنظیم بازار کشور در خواست که به محض تخصیص، این مقدار توزیع خواهد شد.

قوانلو تاکید کرد: هیچ کمبود کالایی در سطح استان وجود نداشته و اقلام مصرفی ماه مبارک رمضان در حد کافی و بیشتر از نیاز در استان وجود دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان گفت: وضعیت مرغ به حالت عادی برگشته و به مقدار زیاد در سطح فروشگا ههای مرغ و با قیمت ۲۴ هزار  و ۹۰۰ تومان هم اکنون وجود دارد.

کد خبر: ۸۲٬۸۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha